نسل جدید شبکه‌های مخابرات زیربنای دولت الکترونیک

به گزارش سازمان خبری موبنا به نقل از روابط عمومی شرکت مخابرات ایران ، ناصر یوسف پور با بیان اینکه چشم‌اندازهای گسترده‌ای در زمینه بهره‌گیری از شبکه‌های نسل آینده در دستورکار شرکت مخابرات ایران قرار دارد، اظهار داشت: این سیاست‌ها هم سو با تلاش شرکت مخابرات ایران در جهت ارایه بهترین سرویس‌های مخابراتی به هم میهنان و شهروندان قابل ارزیابی است و تردیدی نیست برای این مهم باید از بهترین و آخرین فناوری‌ها استفاده کرد.
وی افزود: با نگاهی دقیق به روند توسعه مخابرات در سطح دنیا و در ایران به وضوح حرکت آرام فناوری‌ها، تجهیزات مربوطه، سیاست‌گذاری‌ها و حتی علوم پایه مخابراتی به سمت شبکه‌های نسل جدید و مبتنی بر بسته و نیز محور شدن نرم افزار قابل درک است.
یوسف پور ادامه داد: در این میان موضوعاتی از جمله چگونگی گذر به شبکه‌های نسل جدید، چالش‌های پیش رو و اینکه چه نکات فنی و اقتصادی و حتی اجتماعی و فرهنگی باید مد نظر قرار گرفته شود از جمله مواردی است که همواره ذهن کارشناسان و متخصصان را به خود مشغول کرده است.
این مقام مسوول خاطرنشان کرد: وجود شبکه‌های نسل جدید و حضور آنها در ارائه سرویس‌های جدید، متنوع و فراگیر به این معنا است که شبکه‌ها به نحوی سرویس محور طراحی شوند تا بتوانند مشتریانی با تنوع سرویس‌های درخواستی را جذب کنند.
128/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا