همراه اول خانواده دار شد

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا، این نوع محصول جدید همراه اول دو سیمکارت داخل یک بسته قرار دارد که هرسیمکارت دارای یک شماره مجزا بوده که تنها رقم آخر آنها با یکدیگر فرق می کند و برای هریک به صورت جداگانه کد فعال سازی تعبیه شده است.
سیمکارت خانواده همراه اول در تمامی دفاتر بخش خصوصی و مراکز فروش همراه اول در سراسر ایران با قیمت 30 هزار تومان عرضه می شود ومشترکان می توانند این سیمکارت ها را خریداری کرده و مورد استفاده قرار دهند.
فروشندگان سیمکارت معتقدند، همراه اول برای فروش بهتر سیمکارت های اعتباری بهای هرکدام از این کالای ارتباطی را کاهش داده و دو سیمکارت را در یک بسته قرار داده است.
آنها معتقدند با عرضه جدید این سیمکارت ها احتمال افزایش تقاضا در بازار وجود دارد چرا که این سیمکارت های 0919 از لحاظ آنتن دهی در وضعیت مناسب تری از سیمکارت های اعتباری قرار دارند.
طی هفته ای که گذشت بازار سیمکارت های دائمی دولتی همانند گذشته به دلیل نبود مشتری روزهای بی رونقی را سپری کرد.
در این میان تنها سیمکارت های اعتباری عرضه شده در بازار که شامل همراه اول، تالیا و ایرانسل – ام تی ان می شود و از هزینه پایینی  برخوردار هستند توانست به نسبت از فروش خوبی برخوردار شود.
این افزایش تقاضا موجب نوسان قیمت سیمکارت های اعتباری نشد و این نوع سیمکارت ها با ثبات قیمت مشخصی در اکثر مناطق تهران عرضه شد.
به گزاش خبرنگار موبنا بیش از 46 میلیون سیمکارت توسط سه اپراتور همراه اول ، تالیا و ایرانسل- ام تی ان عرضه شده است که بیش از دو سوم از این تعداد، سیمکارت اعتباری است.
129/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا