شبکه فیبر نوری بهبهان به زودی به بهره‌برداری می‌رسد

به گزارش خبرگزاری فارس از بهبهان، فریدون پرورده ظهر امروز در جلسه پرسش و پاسخ به شهروندان شهر سردشت در تالار اجتماعات شهرداری این شهر اظهار داشت: در آینده‌ای نزدیک پروژه شبکه فیبر نوری استندبای که با اعتباری بالغ بر 10 میلیارد ریال اجرا شده است در بهبهان به بهره‌برداری می‌رسد.
وی افزود: اتصال مرکز شهر سردشت به شبکه فیبر نوری نیز با اعتباری بالغ بر 150 میلیون ریال و همچنین راه‌اندازی خط دیتای شهر سردشت از دیگر اقدامات انجام گرفته است که به زودی از آنها بهره‌برداری می‌شود.
رئیس اداره مخابرات بهبهان گفت: مسیر بهبهان – سردشت زیدون – دیلم با 12 سایت GSM موبایل مجموعاً بیشترین پوشش جاده‌ای را در استان خوزستان دارد که شش سایت آن جدید و با اعتباری بالغ بر 10 میلیارد ریال احداث و نصب شده است.
پرورده خاطرنشان کرد: تعویض شش سوئیچ که سبب حذف کدهای روستایی شده با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و 500 میلیون ریال به بهره‌برداری رسیده است.
وی گفت: راه‌اندازی پنج ICT در شهر سردشت و روستاهای تل‌گوینه‌، قلعه‌کعبی و لنگیرات نیز به منظور خدمت‌رسانی بهتر به ساکنان منطقه به بهره‌برداری رسیده است.
رئیس اداره مخابرات بهبهان افزود: شهر سردشت دارای دو ISP است و یک دفتر خدمات ارتباطی نیز که توسط بخش خصوصی اداره می‌شود در این شهر راه‌اندازی شده است.
وی ادامه داد: پنج سایت GSM روستایی در نیز شهر سردشت و روستاهای لنیگرات، تل‌گوینه، پارادیس، رپیتر شله زار با اعتباری بالغ بر 3 میلیارد و 500 میلیون ریال به بهره‌برداری رسیده است.
رئیس اداره مخابرات بهبهان تصریح کرد: تمام این خدمات در راستای خدمت خالصانه به مردم و افزایش میزان رضایتمندی ساکنان مناطق محروم و همچنین ارتقای کیفی ارتباطات مخابراتی اجرا و به بهره‌برداری رسیده‌ است.
پرورده ابراز امیدواری کرد با توسعه شبکه مخابراتی منطقه بهبهان گام مؤثری در تأمین ساکنان به ویژه در روستاهای این شهرستان برداشته شود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا