بازار سیمکارت، بازاری بی جنب و جوش

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا،طی هفته ای که گذشت تنها سیمکارت های اعتباری موجود در بازار که از هزینه ارزانی برخوردار هستند توانست به نسبت از فروش خوبی برخوردار شود.
طی هفته گذشته، سیمکارت های دائمی همراه اول به دلیل کاهش تقاضا نوسان قیمتی را تجربه نکرد و با بهای ثابتی همانند هفته های پیشین در اختیار مشتریان قرار گرفت.
در میان سیمکارت های دائمی همراه اول موجود در بازار تنها سیمکارت های کارکرده با کدهای پایین به نسبت سایر کدهای این اپراتور از فروش مناسبی برخوردار شد چرا که سیمکارت با کدهای یک ، دو، سه، چهار و پنج با قیمت های بالاتر عرضه شد.
سیمکارت های اعتباری همراه اول که با نرخ دولتی به بهای 22 هزار و 600 تومان و در بازار آزاد با قیمت 30 هزار تومان در اختیار مشتریان قرار گرفت نیز نسبت به سایر سیمکارت های اعتباری از تقاضای بیشتری برخوردار شد.
سیمکارت های تالیا و ایرانسل نیز به ترتیب با قیمت 12 و 5 هزار تومان در بازار آزاد این کالای ارتباطی در اختیار مشتریان قرار گرفت.
به گزاش خبرنگار موبنا بیش از 46 میلیون سیمکارت توسط سه اپراتور همراه اول ، تالیا و ایرانسل- ام تی ان عرضه شده است که بیش از دو سوم از این تعداد، سیمکارت اعتباری است.
129/

 

نوشته های مشابه

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا