رییس جدید سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی منصوب شد

” محمدرضا یوسفی ” رئیس اداره رسانه ها و افکار سنجی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی روز سه شنبه ضمن اظهار این مطلب به خبرنگار ایرنا ، افزود: مراسم تودیع مهندس خسروی و معارفه مهندس کرم پور بعنوان رییس جدید این سازمان، ساعت 14 روز چهارشنبه سی ام دی ماه در سالن آمفی تاتر شهید قندی مجموعه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار می شود.
گفتنی است، روابط عمومی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات هنوز در مورد این جابجایی اطلاع رسانی نکرده است.
“محمود خسروی” نیز در گفت وگو با ایرنا جابجایی و تغییرات سازمانی را امری طبیعی عنوان کرد و گفت: جابجایی مدیران نشانه پویایی سازمانی است .
وی بااشاره به اینکه در خصوص عملکرد سازمان تنظیم مقرارت طی دوران تصدی خود در مراسم روز چهارشنبه (فردا) سخن خواهد گفت، در مورد به نتیجه رسیدن پروژه اپراتور سوم تلفن همراه در دوران تصدی خود ، اظهار داشت : بخشی از کارها را بر حسب وظیفه انجام داده ایم و امیدواریم این پروژه به زودی به نتیجه برسد.
برگزاری مزایده سراسری وایمکس، برگزاری مزایده اپراتور سوم تلفن همراه، شروع فعالیت اپراتور دوم، تدوین آئین نامه پیام های چند رسانه ای و بازتدوین جدول ملی فرکانس رادیویی از جمله اقدامهای انجام شده در سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در دوران مدیریت خسروی بر این سازمان بود.
“محمد کرم پور” نیز از مدیران باسابقه حوزه ارتباطات کشور است و پیش از این در پست های مدیرعاملی شرکت مخابرات ایران، ریاست هیات مدیره شرکت پست، عضویت در هیات مدیره شرکت مخابرات ایران و عضویت همزمان در کمیسیون تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی فعالیت داشته است .

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا