طراحی بسته جامع قبوض پستی

به گزارش سازمان خبری موبنا  به نقل از روابط عمومی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، محمدحسن محبیان عراقی، مدیرعامل شرکت پست اظهار داشت: این بسته در راستای طرح ساماندهی خدمات درب منزل، طراحی شده است.
وی افزود: تمامی سازمان ها می توانند با حداقل هزینه نسبت به قراردادن قبض خود در این بسته اقدام کنند تا مردم نیز تمام قبوض پرداختی خود را به صورت یکجا دریافت کنند.
مدیر عامل شرکت پست تصریح کرد: سازمان های دولتی و غیر دولتی و همچنین بنگاه های اقتصادی می توانند از این بسته به منظور توزیع دفترچه های اطلاع رسانی و یا برگه های تبلیغاتی خود نیز استفاده کنند.
وی درباره تعرفه ارایه این سرویس نیز خاطر نشان کرد: بر اساس تصمیم های گرفته شده، سازمان ها و نهادهای دولتی برای توزیع قبوض خود از طریق این بسته به ازای هر برگ، تنها 300 ریال پرداخت خواهند کرد.
وی ادامه داد: برای توزیع هر یک از دفترچه های اطلاع رسانی و همچنین برگه های تبلیغاتی به کمک بسته جامع قبوض نیز به ترتیب 300 و 100 ریال از متقاضیان دریافت خواهد شد.
محمد حسن محبیان عراقی با اشاره به مزیت های اجرای این طرح، گفت: سازمان های دولتی می توانند به کمک این بسته، علاوه بر صرفه جویی در هزینه های توزیع خود نسبت به توزیع قبوض خود در یک زمان مشخص اقدام کنند.
وی تأکید کرد: مردم نیز در هر دوره زمانی، در یک زمان مشخص تمامی قبوض خود را به صورت یکجا دریافت کرده و به راحتی نسبت به پرداخت آن اقدام خواهند کرد.
وی افزود: امیدواریم با اجرای طرح هایی از این قبیل که در راستای ساماندهی خدمات درب منزل صورت می گیرد، سرعت و کیفیت خدمت رسانی به مردم بیش از پیش افزایش یابد.
117/15

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا