بانک صادرات عملکرد مناسبی در مرتفع شدن مشکلات اقتصادی داشته است

وی افزود: رفع مشکلات جامعه و توجه به رویکردها و کارکرد های عام المنفعه و مسئولیت های اجتماعی از جمله سیاست های است که می بایست بانک ها آنرا دنبال کنند که در این زمینه بانک صادرات توانسته است نقش برجسته ای ایفا کند و عملکرد مناسبی در مرتفع شدن مشکلات اقتصادی و تولیدی از خود برجای گذاشته و توانسته اند کارهای عام المنفعه زیادی را در راستای حمایت از تولید و کار آفرینی انجام دهد.
نماینده جیرفت افزود: رویکرد های لـله گانی به عنوان مدیر عاملی بانک صادرات در راستای اهداف اقتصاد مقاومتی بوده و تداوم آنها در می تواند اثرات مطلوب اقتصادی به همراه داشته باشد.
عارفی تصریح کرد: در حال حاضر یکی از مشکلات تمامی بانکها وصول مطالبات معوق است که مدیریت جدید با تجارب بالایی که درحوزه مدیریت حقوقی و وصول مطالبات حقوقی و پیگیری آن دارد این مشکل در بانک صادرات مرتفع خواهد شد همچنین با دریافت این مطالبات و هزینه کردن آن در جهت حمایت از تولید و صنعتگران ،اشتغال زایی در کشورافزایش پیدا خواهد کرد و بسیاری از مشکلات جوانهای ما که معضل بیکاری است حل خواهد شد.
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس عنوان کرد: بانک صادرات با تخصیص تسهیلات بانکی در عرصه های مختلف توانسته باری ازمشکلات مراجعین و مشتریان خود بردارد و خدمات ارزنده ای را در این خصوص انجام دهد که قابل تقدیر است.
وی اذعان داشت :بانک ها باید به تولید کنندگان ما کمک کنند و باپرداخت تسهیلات با سودهای پایین این بخش را حمایت وبه چرخه اقتصاد کمک کنند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا