شورای رقابت به سرعت درباره واگذاری مخابرات اعلام نظر کند

ولی الله خبره، قائم مقام سازمان بازرسی کل کشور در گفتگو با خبرنگار مهر درباره بررسی واگذاری اخیر مخابرات و اینکه تکلیف نهایی این واگذاری چه زمانی مشخص می شود، اظهارداشت: سازمان بازرسی در این باره نظر خود را به نهادهای مسئول اعلام کرده است.
وی افزود: از دید سازمان بازرسی این واگذاری قابل قبول نیست و ما این نظر خود را ارائه کرده ایم. نظر سازمان حتی در گزارش کمیسیون ویژه اصل 44 قانون اساسی مجلس نیز آمده است.
خبره با تاکید بر اینکه نظر نهایی درباره تائید و یا ابطال این واگذاری باید از سوی شورای رقابت ارائه شود، تصریح کرد: بهتر است هرچه زودتر نظر شورا در این باره اعلام شود؛ چون تاخیر در اظهار نظر درباره این موضوع موجب تضییع حق دیگران می شود.
وی در ادامه گفتگوی خود با خبرنگار مهر، به برگزاری “همایش ارتقاء سلامت نظام اداری کشور و مقابله با فساد” اشاره کرد و گفت: در این همایش مباحثی همچون فساد اداری در ایران و جهان، تخلفات دستگاه ها و میزان دارایی مسئولان مطرح می شود.
دبیرهمایش ارتقاء سلامت نظام اداری کشور و مقابله با فساد با تاکید بر اینکه برنامه های ویژه ای در این همایش برای بررسی راه های مقابله با فساد در نظر گرفته شده است، خاطرنشان کرد: هماهنگی بین دستگاه های نظارتی و اجرایی و همکاری بخش خصوصی، اقدامات متوازن در زمینه های جرم انگاری انواع فساد مالی، پیشگیری و اعمال مجازات به هنگام و قاطع، آموزش عمومی و عزم جدی همه سطوح مدیریتی کشور از جمله لازمه های مبارزه با فساد است که در این همایش مورد تاکید و توجه خواهد بود.
همایش ارتقاء سلامت نظام اداری کشور و مقابله با فساد 17 و 18 آذر با همکاری سازمان بازرسی ، دیوان عدالت اداری، وزارت اطلاعات، دیوان محاسبات و سازمان حسابرسی در تهران برگزار می‌شود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا