یکی از اعضای هیات مدیره شرکت مخابرات را وزیر دارایی معرفی می کند

“صابر فیضی” روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اینکه براساس ابلاغیه اصل 44 قانون اساسی ، 20 درصد سهام شرکت مخابرات ایران در اختیار دولت باقی می ماند ، افزود: بنابراین ، دولت به میزان سهم خود در تعیین اعضای هیات مدیره مشارکت دارد و یکی از اعضای هیات مدیره از سوی دولت و توسط وزیر امور اقتصادی و دارایی منصوب می شود .
وی افزود: با توجه به اینکه 20 درصد سهام شرکت مخابرات ایران نیز در قالب سهام عدالت توزیع شده است ، بنابر این یکی دیگر از پنج عضو هیات مدیره شرکت مخابرات توسط “کارگزاری سهام عدالت ” معرفی خواهد شد .
به گفته فیضی، سه عضو دیگر هیات مدیره شرکت مخابرات ایران توسط کنسرسیوم توسعه اعتماد مبین که مالک بیش از 51 درصد سهام شرکت است، تعیین می شود.
شنیده ها حاکی از آن است ،” صابر فیضی” مدیر عامل فعلی شرکت مخابرات ایران از گزینه های اصلی دولت برای عضویت در هیات مدیره شرکت مخابرات ایران است .
گفتنی است، مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده مخابرات روزدوشنبه (فردا) نهم آذر ماه 1388 با هدف تعیین مدیران شرکت مخابرات ایران در محل سالن همایش های رازی تشکیل می شود.
با نهایی و قطعی شدن معامله سهام بلوک مدیریتی شرکت مخابرات ایران، سهامداران جدید این شرکت در مورد ترکیب اعضای هیات مدیره آن تصمیم گیری خواهند کرد.
 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا