خدمات جدید ایرانسل ارائه می‌شود

آرش کریم‌بیگی – مدیر روابط عمومی ایرانسل – در گفت‌وگو با خبرنگار ارتباطات خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) با بیان این مطلب گفت: مشترکان با فعال‌سازی این سرویس کافیست تماس‌های خود را از محل مشخص شده برقرار کنند تا بدون محدودیت در تمام ساعات شبانه روز از تخفیف منطقه طلائی ایرانسل استفاده کنند.
به گفته این سرویس به دو شکل منطقه طلائی عمومی و منطقه طلائی شخصی ارائه می‌شود و مشترکان می‌توانند مشترک یک منطقه طلائی عمومی و یا شخصی شده و از مزایای آن بهره‌مند شوند.
به گفته وی ایرانسل منطقه‌های خاصی را تحت عنوان منطقه طلائی عمومی معین می‌کند که تماس در آن محدوده شامل تخفیف خواهد شد، مثلا میدان یا پارک‌های معروف شهرها و مناطق اطراف آن تا فاصله معینی به عنوان منطقه طلائی عمومی معرفی شده و مشترکان ایرانسل با اشتراک در آن می‌توانند در تمام ساعات شبانه روز و در منطقه منتخب، از تخفیف مکالمه بهره‌مند شوند.
به گفته مدیر روابط عمومی ایرانسل علاوه بر منطقه طلائی عمومی، مشترکان می‌توانند خودشان هم منطقه طلائی ایجاد کنند، بدین صورت که با انتخاب یک محدوده مکانی دایره‌ای شکل که بیش‌تر اوقات خود را در آن مناطق می‌گذرانند و بیشترین تماس ها را از آنجا برقرار می‌کنند، از تخفیف مکالمه در آن مکان برخوردار شوند.
به گفته وی هر کس می‌تواند بنا بر محل سکونت یا محل کار و یا هر منطقه‌ای که بیشترین تماس‌ها را از آنجا برقرار می‌کند، مناسب‌ترین منطقه طلائی شخصی را برای خود تعریف کند.
 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا