به بهانه برگزاری مجمع عمومی مخابرات

در این مجمع که قرار است سه عضو از پنج عضو هیات مدیره شرکت مخابرات ایران توسط سهامداران جدید ، یک عضو از سوی نماینده دولت و یک عضو نیز توسط نماینده سهام عدالت انتخاب شود، به طور قطع در مورد سیاست های آینده این شرکت تصمیم گیری خواهد شد.
اولین مجمع صاحبان سهام شرکت خصوصی مخابرات ایران در حالی برگزار می شود که بسیاری منتظرند ببینند تکلیف ودایع حدود 46 میلیون مشترک تلفن ثابت و همراه که قبل از خصوصی سازی این شرکت وعده سهامدار شدن و تبدیل ودایع به سهام را شنیده بودند چه می شود. همچنین بسیاری در انتظارند ببینند وعده هایی که مخابرات دولتی اجرای آن را به بعد از خصوصی سازی موکول کرده بوده محقق می شود یا نه ؟
به طور قطع سیاست های اعضای هیات مدیره شرکت مخابرات ایران در روز نهم آذرماه جاری مشخص خواهد کرد که از این پس این شرکت به چه سمت و سویی هدایت خواهد شد و آیا مشترکان مخابرات می توانند از سرویس های جدید و نرخ های منصفانه و رقابتی برخوردار شوند یا خیر؟
شکی نیست جدایی از قوانین و مقررات دست و پا گیر دولتی حاکم بر مخابرات ، می تواند نقطه شروع و حرکتی سازنده برای ارائه سرویس های بهتر و با کیفیت و جلب رضایت مشتریان در این بخش باشد. به همین دلیل است که بسیاری انتظار دارند هر چه سریعتر سیاست های صاحبان سهام شرکت مخابرات ایران مشخص شود.
اغراق نیست اگر بگوییم برگزاری مجمع عمومی مخابرات ، می تواند سیاست ها و خط مشی های این شرکت را تا چندین سال ترسیم کند و به همین دلیل انتظار می رود مسوولان برای انتخاب هرچه بهتر اعضای هیات مدیره مخابرات تمامی تلاش خود را به کار ببندند.
128/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا