فراخوان زیرساخت برای نگهداری، پشتیبانی و حفاظت فیزیکی مراکز و تجهیزات بین شهری

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) محمدرضا نوبری – مدیرکل مهندسی شبکه و امور استان‌های شرکت زیرساخت – با اعلام این مطلب افزود: این مراکز و تجهیزات شامل چهار بخش مسیرهای انتقال فیبر نوری و تجهیزات ماکس و لاین ترمینال، سیستم‌های ارتباطی رادیو – ماکس – دکل و آنتن، سیستم‌های سوئیچینگ راه دور و تجهیزات شبکه دیتا همچنین تجهیزات جانبی این مراکز و سیستم‌های تغذیه، نیرو و گراندینگ، راه و ساختمان و تأسیسات است، علاوه بر این حفاظت فیزیکی تمامی این مراکز و تجهیزات در سطح کشور به پیمانکار واجد شرایط واگذار می‌شود.
او در ادامه توضیح داد: پیمانکارانی که در پیشنهادهای خود حجم بیشتری از نگهداری و پشتیبانی بخش‌های یاد شده شامل هر چهار بخش این تجهیزات و تاسیسات را برعهده بگیرند و همچنین در سطوح بیش‌تری به‌صورت کشوری و یا منطقه‌یی پیشنهاد ارائه دهند برای انتخاب در این مناقصه در اولویت خواهند بود.
مدیرکل مهندسی شبکه و امور استان‌های شرکت زیرساخت افزود: پس از شناسایی پیمانکاران واجد شرایط از طریق فراخوان در مرحله بعد شرکت ارتباطات زیرساخت به برگزاری مناقصه در این خصوص اقدام خواهد کرد.
وی در پایان گفت: جلسه حضوری برای توجیه پیمانکاران واجد شرایط در اول آذرماه سال جاری در ساختمان مرکزی شرکت ارتباطات زیرساخت بر گزار می‌شود

نوشته های مشابه

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا