تحقق درآمد های سازمان تنظیم مقررات

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا به نقل ازروابط عمومی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات محمود خسروی،اظهار داشت: تحقق این درآمد از محل صدور پروانه مخابرات، اپراتور دوم و تمامی باندهای فرکانسی واگذار شده می باشد.
وی افزود: بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته تا پایان سال مابقی درآمدهای پیش بینی شده، وصول و به حساب خزانه دولت واریز خواهد شد.
معاون وزیر ارتباطات در خصوص تمهیدات سازمان تنظیم مقررات برای جلوگیری از محل ترافیک غیر مجاز به داخل کشور، تصریح کرد: برای این منظور، یک دستورالعمل در حوزه هدایت ترافیک بین الملل تهیه، تدوین و ابلاغ شده است.
وی خاطر نشان کرد: تعیین وظایف ارایه کنندگان خدمات و اپراتورها و همچنین مسولیت مشترکان ازجمله موارد در نظر گرفته شده در این دستور العمل است.
وی با بیان اینکه وظایف مشترکان باید از طریق اپراتورها به اطلاع ایشان برسد، ادامه داد: چگونگی نحوه برخورد با تخلف های احتمالی ، مجازات های و چگونگی نظارت بر عملکرد اپراتورها در این حوزه نیز تعیین شده است.
 خسروی تأکید کرد: در حال حاضر این دستور العمل ابلاغ شده و لازم الاجرا است و در صورت تخلف بر اساس ضوابط و مقررات با متخلف برخورد خواهد شد.
وی در خصوص جزییات این دستورالعمل گفت: ارایه کنندگان خدمات می بایست میزان تغییرات کارکرد دوره ای خطوط مشترکان را کنترل و در صورت شناسایی مشترک متخلف، اقدامات لازم برای جلوگیری از تخلف را انجام دهد.
وی افزود: در صورت کوتاهی اپراتورها، بار اول اخطار کتبی و پرداخت خسارت به شرکت زیرساخت، بار دوم اخطار کتبی و پرداخت خسارت به شرکت زیرساخت و همچنین پرداخت جریمه به همان میزان به سازمان تنظیم مقررات و بار سوم پروانه اپراتور تعلیق یا لغو خواهد شد.
117/

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا