قیمت گوشی 12 مگاپیکسلی سونی اریکسون 310 هزار تومان کاهش یافت

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا، این گوشی که برای اولین بار توسط قاچاقچیان و با قیمت کاذب وارد بازار شد نتوانست مورد تقاضای عموم مشتریان قرار گیرد.
نبود استقبال برای این گوشی باعث شد تا بهای آن از 990 به 680 هزار تومان کاهش یابد.این در حالی است که این گوشی یک ماه گذشته با قیمت یک میلیون و 100 هزار تومان وارد بازار تلفن همراه شد.
ورود غیرقانونی برندهای مختلف گوشی تلفن همراه قبل از ورود رسمی این گوشی ها به بازار کشور، نه تنها سبب از بین رفتن تعادل بازار می شود ، بلکه پایمال شدن حقوق مصرف کنندگان، شرکت های واردکننده قانونی و دولت را به همراه دارد.
اگرچه این گوشی به دلیل قیمت بالا نتوانست مورد استقبال عموم مشتریان قرار گیرد و طی کمتر از یک ماه قیمت آن به شدت کاهش یافت؛ اما همین عرضه غیرقانونی سبب شد تا بازار این محصول نامتعادل شود.
مشخصات فنی گوشی Satio idou سونی اریکسون به شرح زیر است:
گوشی Satio idou سونی اریکسون اولین گوشی 12 مگاپیکسلی سونی اریکسون است که از ماه فوریه سال 2009 میلادی به بازار جهانی تلفن همراه عرضه شده است.
این گوشی 126 گرمی در ابعاد 112 در 13 در 55 میلیمتری ساخته شده است.
صفحه نمایش این مدل گوشی سونی اریکسون از نوع TFT است و قابلیت نمایش 16 میلیون رنگ را دارد.
حافظه داخلی 128 مگابایتی این گوشی توسط مموری کارت microSD TransFlash تا 32 گیگابایت ارتقا می یابد.
دوربین عکاسی و فیلمبرداری 12 مگاپیکسلی این گوشی با فوکوس خودکار، دارای لنز xenon است.
سیستم عامل سیمبین سری شش، بلوتوث نسخه دو، پشتیبانی از نسل سوم تلفن همراه 3G ، WLAN و سیستم پخش کننده موسیقی از دیگر امکانات تعبیه شده در گوشی Satio idou” ” به شمار می آید.
باتری گوشی Satio idou” ” از نوع Li-Po با توان یک هزار میلی آمپر است که در حالت مکالمه مداوم تا 11 ساعت دوام می آورد.
129/20

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا