گوشی های گران قیمت پرفروش نبودند

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا، نبود تقاضا برای گوشی های گران قیمت منجر به کاهش بهای آنها تا سقف 50 هزار تومان شد.بیشترین کاهش قیمت مربوط به گوشی های دارای برندهای معروف نظیر ورساچی، دی اند جی ، ورتو ، فراری و غیره بود.قیمت میلیونی این گوشی ها  و نبود رغبت کافی برای خرید از مواردی است که سبب شده  تا بازار این گوشی ها طی هفته ای که گذشت به سردی سپری شود.
طی هفته ای که گذشت گوشی های  چهار برند نوکیا، سونی اریکسون ، سامسونگ و ال جی که در میانگین قیمت 50 تا 250 هزار تومان قرار داشتند با با ثبات قیمت نسبی در بازار عرضه شدند.در این میان گوشی های اچ تی سی  بیشترین کاهش قیمت را به خود اختصاص داد به طوری که گوشی Touch hd این برند با بیشترین کاهش قیمت به بهای 33 هزار تومانی در اختیار مشتریان قرار گرفت. همچنین در هفته ای که گذشت مدل های جدیدی توسط برندهای معتبر وارد بازار نشد.بی رونقی بازار تلفن همراه در حالی بود که بازار گوشی های کارکرده و دست دوم طی هفته ای که گذشت  به آرامی سپری شد.در هفته گذشته گوشی هایی که میانگین بهای آنها زیر 200 هزار تومان بود در بازار تلفن همراه از فروش خوبی برخوردار شدند.
گوشی 6303 نوکیا ، C901 سونی اریکسون ، kf350 ال جی و  Touch Pro2 اچ تی سی  به عنوان گوشی های خوش فروش بازار تلفن همراه  طی هفته ای که گذشت معرفی شدند.
فروشندگان معتقدند با توجه به شرایط فعلی بازار تلفن همراه و کاهش تقاضا مشتریان احتمال کاهش قیمت انواع گوشی ها موجود در بازار تا سقف 10 هزار تومان وجود دارد.
129/20

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا