اسوس دیسک سخت ویژه Eee PC را تولید کرد

به گزارش موبنا امروزه برای علاقمندان وکاربران دنیای کامپیوتر، محصول  Eee PC نامی آشنا وشناخته شده می باشد. کمپانی اسوس باطراحی و ساخت این محصول و ارائه آن به دنیای کامپیوتر درواقع توانست تحولی بزرگ در زمینه کامپیوترهای قابل حمل ایجاد کند و سایر سازندگان وتولیدکنندگان را وادارسازد تا پا به این عرصه بگذارند.
با توجه به رقابتی که اکنون درمیان سازندگان این رده ازمحصولات کامپیوتری ایجاد شده است، کمپانی اسوس برآن شده تا با اضافه کردن تکنولوژی هایی جدید وامکاناتی خاص به محصول  Eee PC، در این بازار رقابتی خود را در صدر نگاه دارد.
از این رو دستگاه جدید و منحصربه فرد ASUS Webstorage را به بازار عرضه کرده است. دستگاه یاد شده از جمله این امکانات است که Eee PC های جدید اسوس به آن مجهز گردیده اند و قادراست تا میزان 500گیگا بایت فضای ذخیره سازی اضافه را درمحیط وب برای کاربران فراهم سازد و به وسیله آن کاربران قادرخواهند بود تا اعمالی نظیربه اشتراک گذاری و یا بار گذاری فایل های مورد نظر خود به راحتی و در هر مکانی انجام دهند. کارشناسان اسوس سه مزیت عمده را برای این امکان جدید برشمرده اند که عبارتند از ذخیره سازی درابعادی بسیار وسیع تر ، به اشتراک گذاری فایل های مورد نظر به شکلی بسیار آسان تر و ایمنی بیشتر ومحافظت بهتر از دیتا و اطلاعات.
این منبع ذخیره سازی از تکنولوژی انحصاری ای برخوردار است با عنوان هایبریدی. ذخیره سازی هایبریدی در واقع ترکیبی است از ذخیره سازی معمولی بوسیله هارد دیسک  و ذخیره سازی در محیط که می تواند حجم ذخیره سازی اطلاعات را به نحو چشمگیری افزایش دهد .
محصول یاد شده از امکانات ویژه ای همچون پشتیبان گیری خودکار، پشتیبان گیری آنی (Instant Backup)؛ پشتیبان گیری پلکانی(Incremental Backup) و امکان بازیابی هوشمند(Smart Recovery) برخوردار است.
20

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا