اهدا صد MMS رایگان برای ثبت نـام و فعال‌سازی پیام چند رسانه‌ای

در جشنواره پاییز رنگارنگ 88 ایرانسل، مشترکین جدید سیم‌کارت‌های دائمی، اعتباری و پیام‌رسان این اپراتور، می‌توانند در صورت تکمیل فرم ثبت‌نام و فعال‌سازی سرویس پیام چندرسانه ای (MMS) و ارسال آن به ایرانسل، تا پایان آذرماه 100 پیام چند رسانه‌ای رایگان ارسال کنند.
آرش کریم‌بیگی مدیر روابط عمومی ایرانسل در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا با اعلام این مطلب افزود: برای ارسال پیام چندرسانه‌ای، گوشی مشترک باید دارای قابلیت استفاده از این سرویس باشد و همچنین تنظیمات پیام چندرسانه‌ای باید بر روی گوشی وی ذخیره شده باشد.
وی افزود: پیش از این تنظیمات MMS از طریق پیام‌کوتاه برای مشترکین ارسال شده است، اما درصورتی که مشترکی این پیام را دریافت و یا ذخیره نکرده و یا گوشی تلفن همراه خود را تعویض کرده است، می‌تواند با شماره‌گیری کد دستوری #5*3*130* از خط ایرانسل و یا تماس با شماره 130 و وارد کردن شماره‌های 3 و سپس 5 تنظیمات خودکار مربوط به مدل گوشی تلفن همراه خود را از طریق پیام کوتاه OTA دریافت و به راحتی نصب کند.
مدیر روابط عمومی ایرانسل گفت: سرویس MMS تنها درصورتی بر روی خط مشترک فعال می‌شود که مشترک فرم ثبت‌نام را به‌صورت کامل تکمیل و امضاء کرده باشد و آن را به همراه کپی شناسنامه یا کارت ملی خود که شماره ایرانسل وی بروی آن درج شده به یکی از فروشندگان مجاز ایرانسل تحویل دهد.
وی تاکید کرد: ثبت نام، ارسال فرم و مدرک شناسایی و فعال‌سازی سرویس پیام چندرسانه‌ای ایرانسل کاملا رایگان بوده و هیچ‌گونه هزینه‌ای برای مشترکین ندارد.
کریم‌بیگی ادامه داد: بـهای اصلی سـیم‌کـارت‌های اعتباری ایـرانسـل به همراه 5هزار تومان شارژ اولیه 25هزار و 600 تومان است، که درحال حاضربا بهای تخفیفی و به همراه 2هزار تومان شارژ اولیه به قیمت 5 هزار تومان به فروش می‌رسند.
وی در خصوص تعرفه ارسال MMS ایرانسل گفت: در شبکه ایرانسل مستقل از اینکه حجم پیام چند رسانه‌ای ارسالی چه میزان باشد و هر پیام MMS شامل چند عکس، صوت و یا متن باشد تا سقف 300 کیلوبایت، یک پیام چند رسانه‌ای محاسبه شده و درحال‌حاضر تعرفه تشویقی آن معادل 48 تومان به ازای هر MMS محاسبه می‌شود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا