نامزدهای جشنواره از اثرشان دفاع می‌کنند

وب‌سایت‌ها برای شرکت در جشنواره باید ابتدا ثبت شوند
به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، بر این اساس تحویل غرفه‌ها تنها تا پایان شهریورماه ادامه دارد و تنها شرط شرکت در نمایشگاه و دریافت غرفه برای شرکت‌های نرم‌افزاری، ثبت نرم‌افزار در دبیرخانه امور بسته‌های نرم‌افزاری در این مرکز است. نحوه اختصاص غرفه‌ها به این شکل است که غرفه‌داران متراژ مورد نیاز خود را به مسوولان بخش‌های نمایشگاه اعلام می‌کنند و بعد بر اساس نوع محصولی که ارائه کرده‌اند، بررسی‌های مورد نظر انجام می‌شود و متراژ نهایی به غرفه آن‌ها اختصاص داده می‌شود. نشانی سایت ساماندهی پایگاه‌های اینترنتی www.samandehi.ir است.
*تسهیلات ویژه نمایشگاه برای غرفه‌داران
در خبر دیگری آمده است بخش فن‌آوری و نوآوری رسانه‌های دیجیتال با تخفیف 40 درصدی غرفه‌هایش را ارائه کرده است. غرفه‌ها در بخش خانواده و رسانه‌های دیجیتال از حداکثر تخفیف 40 درصد و در بخش استان‌ها و ارگان‌ها از تخفیف بیست و پنج درصد برخوردار خواهند شد.
بر همین اساس غرفه‌هایی که محصولات فرهنگی ارائه می‌کنند، پس از تایید از سوی مسوول این بخش و مسوول برگزاری جشنواره از تخفیف قابل توجهی تا سقف شصت درصد برخوردار می‌شوند. برای غرفه‌هایی که در بخش بازی‌ها و سرگرمی های دیجیتال و هنرهای دیجیتال قرار دارند، حداکثر 30 درصد تخفیف اختصاص می‌یابد.
گفتنی است پنجاه درصد به مبلغ غرفه‌هایی که پس از پایان مهلت اولیه ثبت‌نام، یعنی 10 شهریورماه، اقدام به ثبت‌نام برای شرکت در نمایشگاه کرده‌اند، می‌شود.
*نامزدهای جشنواره از اثرشان دفاع می‌کنند
نامزدهای موضوع‌های مختلف جشنواره در جلسه‌ای که با حضور هیات داوران برگزار می‌شود از آثار خود دفاع می‌کنند و به پرسش‌های داوران درباره آثار خود پاسخ می‌دهند.
داوری آثار در این جشنواره در سه مرحله غربالگری، داوری تخصصی و داوری نهایی انجام می‌شود. در مرحله نهایی نامزدها پس از پرکردن «کار ـ برگ» تخصصی در مورد آن‌ها در جلسه دفاعیه از اثرخود دفاع خواهند کرد. در جلسه دفاعیه که با حضور هیات داوران برگزار می‌شود، تولیدکننده و یا پدیدآورنده اثر از اثرش دفاع می‌کند و به سوال‌های بخش داوری پاسخ می‌دهد و بنابر این گزارش این اقدام برای نخستین بار در طول ادوار جشنواره است که در مرحله داوری دفاعیه صورت می‌گیرد.
سومین جشنواره و نمایشگاه بین‌المللی رسانه‌های دیجیتال، از هشتم تا هجدهم مهرماه امسال در مصلی بزرگ امام خمینی (ره) برگزار می‌شود. مرکز توسعه فن‌آوری و اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال وزات فرهنگ و ارشاد اسلامی، برگزارکننده این جشنواره است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا