تاليا براي نخستين بار در ايران شارژ تلفني ارائه کرد

به گزارش خبرنگار موبنا، براساس اين طرح جديد، تاکنون بالغ بر 40هزار نفر از مجموع 913هزار مشترک اين شبکه توانسته اند از اين سرويس طي 10 روز گذشته بهره مند شوند.
اين اقدام تاليا پس از کاهش يکباره قيمت سيم کارتهاي اعتباري دولتي و همزمان ناياب شدن کارتهاي شارژ تاليا در بازار اتخاذ شده است.
تاليا اعلام کرده است مشترکيني که نتوانند به قيمت هاي قانوني انواع کارتهاي شارژ اين اپراتور را در بازار تهيه کنند مي توانند طي تماس با شماره 0218173 ، شماره رايگان 09632 و يا با سيم کارت خود 444 را شماره گيري کنند تا نزديک ترين مرکز ارائه دهنده کارت شارژ به قيمت قانوني به آنان معرفي شود.
برهمين اساس مشترکيني که امکان تهيه فوري کارت را هم نداشته باشند، مي توانند در صورت تمايل از طريق تماس با همين شماره ها که مربوط به مرکز خدمات مشترکين تاليا مي باشد نسبت به دريافت مبلغ 25هزار ريال شارژ اضطراري فوري اقدام کنند.
مسئولان تاليا قول داده اند که با اتخاذ شيوه هاي جديد عرضه ، مانند فروش از طريق دستگاههاي خودپرداز بانکهاي بزرگي همچون صادرات و ملي و نيز فروش اينترنتي بطور همزمان نياز بازار به کارت شارژ را به قيمت هاي قانوني برطرف کنند و سپس از طريق ساير نمايندگي ها کارت شارژ تاليا را عرضه کنند.
شارژ تلفني تاکنون صرفا تا سقف 10هزار ريال توسط اپراتور ايراني خارجي ام تي ان-ايرانسل آنهم از طريق مشترک به مشترک (انتقال اعتبار )امکان پذير بوده است.
شبکه مستقل تلفن همراه تاليا که 57درصد درآمد ناخالص آن مربوط به دولت است تمامي مراکز استانها و شهرهاي پرجمعيت کشور را تحت پوشش خود دارد. 
 128/16

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا