حمله کوچک زاده به احزاب

اين نماينده تندرو با توهين به احزاب كشور مدعي مي شود: اکثر احزاب کشور دانسته يا نادانسته به وسيله كساني كه خيرخواه ملت نبودند اداره شده و وسیله‌اي برای تفرقه و مشکل در کشور بودند.

به گزارش مهام نيوز،او با انتقاد از اختصاص بودجه به احزاب گفت: مگر از جمعیت هفتاد میلیونی چند نفر عضو حزب‌ها هستند که باید به آنها بودجه تعلق گیرد، مردم ما به دلیل متدین بودن از حضور در احزاب استقبال نمی‌کنند.

او با اشاره به اینکه در ايران حزب درست نيست و خشت از ابتدا کج بوده است، تصریح کرد: تا الان حزب در ایران پا نگرفته که بخش عمده آن مربوط به اعتقادات ملت ايران است، ملتي كه حلال و حرام دارند و تبعيت از ولايت مي كنند، نمي توانند تابع حزب باشند.وی گفت: ابتدا حزب توده و ملت ايران و احزابی از این دست در ایران شکل گرفتند که همگی وابسته بودند، این احزاب را بيگانگان شکل دادندتا ملت را به جان هم بيندازند. کوچک‌زاده خاطرنشان کرد: تنها حزب بر اساس آموزه‌های ديني شكل نگرفته و اگر هم گاهي يك حزبي بوده مثل حزب جمهوري وقتی در ادامه مشاهده کرده که  از شرايط عادي دارد خارج مي شود، خود موسسان آن درخواست انحلالش را ارائه دادند و امام خمینی (س) به این دلیل که تشخيص دادند ضرر آن در حال زیاد شدن است با انحلال موافقت کردند.

نوشته های مشابه

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا