مشهد قرارگاه مخالفان روحاني!

تجمع‌هايي برگزار مي‌شود كه دولت براي آن مجوزي صادر نمي كند و افرادي براي سخنراني در نمازجمعه وساير مناسبت‌هاي مذهبي و ديني دعوت مي‌شوند كه مخالفان درجه يك و رقباي روحاني هستند.

به نظر مي‌رسد حضور علم‌الهدي به عنوان امام جمعه اين شهر چندان در اين جريان بي اثر نباشد. سياست‌خارجي دولت را نقد مي‌كنند و غير مستقيم از شخص روحاني ايراد مي‌گيرند.در همين راستا مصباح يزدي نيز كه از منتقدان روحاني به حساب مي‌آيد، به مناسبت رحلت امام(س) از قم به مشهد رفته و در مهدیه اين شهر افزوده است: اشخاصی که آشنایی کافی نسبت به تفکرات، اندیشه‌ها و راه بنیانگذار فقید انقلاب ندارند باید از افراد صاحبنظر اطلاعات جامع و کافی کسب کنند. نماینده قم در مجلس خبرگان گفت: تحریف شخصیت امام خمینی(س) خیانت به دین مبین اسلام، خون شهدا و نظام جمهوری اسلامی است.

وی گفت: مقام معظم رهبری در سخنرانی مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی(س) فرمایشاتی به مراتب جامع، صریح، پویا، مسئولانه تر و با احساس وظیفه بیشتر نسبت به منویات سابق خود بیان فرمودند و منویات معظم له باید همچون چراغ راه روشنی فراروی همه بخش‌ها قرار گیرد. آیت‌ا…  مصباح یزدی اظهار‌داشت: باید دید که سخنرانی، سخنان و جهت‌گیری‌های ما برای حفظ اسلام و نظام جمهوری اسلامی یا برای حفظ منافع گروهی است و اگر روزی منافع گروهی برای دین اسلام ضرر داشته باشد، منافع این دین مبین یا منفعت‌های گروهی خود را ترجیح می دهیم؟

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا