داعش «مارع» را تصرف کرد

جدیدترین گزارش‌های میدانی رسیده از ریف حلب تاکید می‌کند که داعش ساعتی پیش شهر «مارع»، پایگاه گروه تروریستی موسوم به «گردان توحید» به سرکردگی :عبد القادر الصالح» ملقب به «حجی مارع» را نیز تصرف کرد.

منابع محلی در این خصوص خاطر نشان کردند: داعش از محور جنوب شرقی مارع و از طریق محور «صوران – اعزاز» که پس از درگیری‌های شدید با گروه تروریستی تکفیری موسوم به «جبهه الشامیه» آن را تصرف کرده بود، وارد شهر مارع شد.

این منابع افزودند: داعش هم اکنون مسجد اصلی شهر «ام القری» را تصرف کرده و به درحال ورود به کوی‌ها و محله‌های مختلف شهر است.

به گفته این منابع در جریان درگیری‌های رخ داده بین داعش و جبهه شامیه، 100 تروریست مسلح جبهه الشامیه کشته و 70 تروریست دیگر به اسارت گرفته شدند و هنوز اطلاعات دقیقی درباره حجم و میزان خسارات وارده به این گروه تروریستی بدست نیامده است.

تصرف شهر مارع توسط داعش پس از آن صورت گرفت که روز گذشته (یک‌شنبه) این گروه تروریستی تکفیری شهرک‌ها و روستاهای الوحشیه، غرناطه، ام القری، حربل و ام حوش، اطراف مدرسه پیاده نظام ارتش سوریه و شهرک «البل» از توابع منطقه صوران – اعزاز که تنها 3 کیلومتر با گذرگاه مرزی باب السلامه فاصله دارد، را تصرف کرد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا