بانک ملی درباره کسر 5000 تومان بازهم بیانیه داد

به گزارش موبنا به نقل از روابط بانک ملی ایران، این بانک لازم می داند جهت تنویر افکار عمومی خصوصاً مشتریان خود که همواره پشتیبان و همراه بانک ملی ایران بودند و رشد و بالندگی بانک ملی ایران ثمره اعتماد و همراهی 86 ساله ملت ایران می باشد نکات ذیل را به استحضار برساند:

1 – اعتماد خیل عظیم مشتریان، بزرگترین سرمایه بانک ملی ایران است و مسئولین این بانک همواره سعی داشته و دارن که صندوق امین منابع و اطلاعات مشتریان خود باشند. رشد 24 درصدی منابع بانک ملی ایران در سال 1393 بهترین دلیل اعتماد روز افزون مردم ایران به بزرگترین بانک کشورشان می باشد لذا مسئولین این بانک به هیچ وجه اجازه نخواهند داد خدشه ای به این اعتماد روز افزون ملت ایران وارد شود.

2 – در مورد تامین هزینه های سرویس ویژه پیامکی اپراتورها در تاریخ 27 فروردین 1394 از طریق اپراتورهای همراه اول، ایرانسل، رایتل، تالیا و کیش تلکام تعداد 14 میلیون و 256 هزار و 658 پیامک برای 7 میلیون و 128 هزار و 329 نفر از مشتریان بانک که از سرویس پیامک استفاده می کنند، ارسال شد.

طبق گزارش واصله از میان پیامک های ارسالی شش میلیون و 92 هزار و 368 نفر از مشتریان پیامک را دریافت کرده اند که رسید تحویل آن ها نزد اپراتورها موجود است اما براساس همین گزارش متاسفانه یک میلیون و 36 هزار و 12 نفر از مشتریان پیامک را دریافت نکرده اند.

از بین دریافت کنندگان 49 هزار و 600 نفر اعلام کردند که تمایلی به استفاده از سرویس ویژه ندارند و لذا براساس گزارش بخش IT بانک شماره حساب هایی که جواب رد نداده بودند مشمول کسر 5000 تومان شدند و فایل مربوط حدود ده روز پیش جهت اعمال در حساب ها، تحویل شرکت پیمانکار ارائه دهنده خدمات IT گردید که بر حسب تصادف بدون اینکه بانک ملی ایران نقشی در آن داشته باشد در روز تعطیل عملیاتی شد.

3 – بلافاصله بعد از برداشت مبلغ یاد شده از حساب ها و اطلاع مسئولین بانک ملی طی روز گذشته مجدداً به تمام دارندگان حساب های بانک ملی که از سرویس پیامک استفاده می کنند در دو مرحله پیامک زده شد و در مورد کسانی که جواب منفی برای استفاده از سرویس ویژه پیامک داده بودند به تدریج مبالغ برداشتی به حساب آن ها عودت داده شد که خوشبختانه نتیجه تاکنون نشان می دهد که بیش از 95 درصد مشتریان بانک از پیشنهاد همراهی با بانک برای تامین هزینه اپراتورها استقبال کرده اند البته مشتریانی که سرویس ویژه را نخواسته اند نیز از طریق سرویس عمومی و پایه پیامک برداشت از حساب همچنان پشتیبانی خواهند شد.

4 – بر خود لازم می دانیم از بابت تکدر خاطر برخی از مشتریان پوزش بطلبیم و قطعاً در ادامه خدمات خود جبران مافات را خواهیم کرد، از رسانه های مختلف صوتی، تصویری، نوشتاری و شبکه های اجتماعی نیز که حساسیت لازم را نشان داده و به تنویر افکار عمومی کمک کرده اند و خصوصاً بانک ملی ایران این پشتوانه قوی اقتصاد کشور را همراهی کردند، قدردانی می کنیم.

نوشته های مشابه

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا