حضور چشم گیر ال‌جی در نمایشگاه خدمات پس از فروش

به گزارش خبرنگار موبنا، با توجه به گسترش رقابت شرکت‌های تولیدی، بازرگانی و خدماتی در بازار و تأثیر مستقیم آن بر حقوق مصرف‌کنندگان، این نمایشگاه با هدف معرفی شرکت‌های اصلی توزیع کننده محصولات با خدمات پس از فروش معتبر و توسعه دهنده خدمات بهینه در بازار برای سومین سال متوالی از پنجم الی هشتم خرداد ماه در مصلی امام خمینی تهران برگزار شد.
معرفی نمایندگان رسمی فروش و خدمات پس از فروش شرکت‌های خارجی و تولیدکنندگان داخلی، جلوگیری از ورود کالاهای متفرقه بدون گارانتی و قاچاق با معرفی نمایندگان رسمی فروش، فرهنگ‌سازی و استانداردسازی خدمات پس از فروش، ایجاد رقابت بین شرکت‌ها در ارائه خدمات بهتر از اهداف این نمایشگاه محسوب می شود.
همچنین معرفی گارانتی‌های اصلی ایران و ارائه کالاهای دارای گارانتی اصلی و با قیمت مشمول تخفیف ویژه در نمایشگاه خدمات پس از فروش سالیانه از دیگر اهداف این نمایشگاه هستند.
شرکت گلدیران در سومین نمایشگاه و جشنواره خدمات پس از فروش و رضایتمندی مصرف کنندگان به معرفی خدمات خلاقانه و منحصربه فرد شرکت مشتریان خود پرداخته است.
خدماتی که با پشتیبانی موثر از محصولات ال جی توانسته به خوبی پاسخگوی مشتریان بوده و برند ال جی را به برند محبوب مصرف کنندگان در کشور تبدیل کند.
یکی از بخش های به نمایش درآمده در غرفه شرکت مشتریان گلدیران به معرفی باشگاه وفاداری ال جی گلدیران با شعار «روی خوش زندگی Life is good اختصاص داشت.
باشگاه وفاداری به پاس قدردانی از اعتماد مشتریان دوستدار ال جی و با هدف جلب رضایتمندی مشتریان، ارتباط صمیمی و پویا و ارائه خدمات منحصر به فرد به آن ها تاسیس شده است. مشتریان وفاداری ال جی از طریق سایت LGVIPCLUB.com و خط ویژه 84734 می توانند با باشگاه خود ارتباط برقرار کنند.
در واقع، فلسفه وجود شرکت مشتریان توسعه خدمات آینده نگر به مشتریان است؛ و در این بین، اعتماد شهروندان به مجموعه گلدیران و خدمات آن، راه را برای توسعه کمی و کیفی این خدمات باز نمود تا جایی که در 18 دی‌ماه سال گذشته مجموعه شرکت مشتریان گلدیران با پشتوانه این تجربیات ارزشمند و به منظور سرویس‌دهی بهتر ساختمان مرکزی خود را افتتاح کرد.
امروزه ارائه محصولات با تکنولوژی روز دنیا و خدمات پیشرو، شرکت های ال جی و گلدیران را به جایگاه اول در بازار لوازم خانگی ایران رسانده است.
129/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا