استقبال از گوشي S500 سوني اريکسون همچنان رو به کاهش است

به گزارش خبرنگار موبنا، اين گوشي که از بدو ورود به بازار تلفن همراه با استقبال خوبي از سوي مشتريان روبرو شده بود، با گذشت زمان و افزايش عرضه ، قيمت آن به طور چشمگيري کاهش يافت.
 “جوادعلي اصغرزاده” يکي از فروشندگان گوشي هاي سوني اريکسون در اين باره گفت: اين گوشي کشويي که از بدو ورود به بازار به دليل ظاهري شيک و کشويي مورد استقبال اکثر مشتريان قرار گرفته بود با گذشت چند ماه به دليل شکننده بودن صفحه کليد آن از استقبال اين گوشي کشويي به طور چشمگيري کاسته شد.
وي افزود: گوشي S500 سوني اريکسون  که از بدو ورود به بازار به بهاي 290 هزار تومان به فروش رسيد هم اکنون با گذشت کمتر از يک سال با گارانتي رسمي به قيمت 175 هزار تومان و با گارانتي متفرقه با بهاي 155 هزار تومان در اختيار متقاضيان قرار مي گيرد.
گوشي S500 سوني اريکسون با قابليت‌هايي از جمله امکان انتقال و پخش موسيقي، دوربين دو مگاپيكسلي، توانايي پخش ويديو و سيستم هوشمند 3G ، علاوه بر خانم ها نظر بسياري از مشترکان جوان و نوجوان تلفن همراه را نيز به خود جلب کرده است.
اين گوشي که به حالت کشويي (SLIDER) است در دو ترکيب رنگي سبز و زرد با وزن 94 گرم به بازار جهاني عرضه شده است.
گوشي S500 سوني اريکسون در باند هاي فرکانسي UMTS / GSM 850 / 900 / 1800 / 1900 به دارندگان خود خدمات ارتباطي ارايه مي دهد و در طول 108 ميلي متر ، عرض 50 و ضخامت 17ميلي متر ساخته شده است.
حافظه داخلي اين گوشي 12مگابايتي است که  توسط مموري کارت ارتقا مي يابد.
همچنين در اين گوشي يک جداره براي استفاده از کارت حافظه خارجيmicro sd  تا دو گيگابايت در اين گوشي تعبيه شده است.
129/13/162

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا