دريافت وجه براي پرداخت قبوض اعمال فشار و هزينه براي مشتري است
به گزارش خبرنگار موج، وفا غفاريان رييس هيات مديره شركت مخابرات در حاشيه سومين كنفرانس بين المللي مديريت استراتژيك با اعلام اين مطلب اظهار داشت:از سوي بانكها هزينه اي دو برابر آنچه كه مشتريان هنگام پرداخت قبوض به بانكها مي پردازند به شركتهاي مخابراتي تحميل مي شود بنابراين شركتهاي مخابراتي اين مبلغ را مجددا از مردم دريافت مي كنند به همين جهت به دنبال راهكار ديگري براي پرداخت قبوض هستيم تا با كاهش درآمدهزينه هاي شركت اعمال فشار بر مردم نيز كاهش يابد.
غفاريان در خصوص واگذاري هلدينگي شركتهاي مخابراتي اذعان داشت:هرچند مخابرات جز صنايع سود آور است اما برخي از شركتهاي مخابراتي به خاطر منطقه اي كه در آن قرار گرفته اند سودده نيستند بنابراين نمي توان شركتهاي سودآور را واگذار و شركتهاي زيان ده را براي دولت نگه داشت به همين جهت شركت مخابرات پيشنهاد اعمال سياستهاي مالياتي براي اين شركتها را به دولت ارائه داده است.
وي با اشاره به اهميت استراتژي ها در دنياي معاصر گفت:تحقيقات در دنيا نشان داده كه 90 درصد برنامه ها همواره با شكست مواجه شده است زيرا پياده سازي استراتژي ها دشوارتر از تدوين آن است.
رييس هيات مديره شركت مخابرات افزود:پياده سازي استراتژي ها منوط به هماهنگي تمامي منابع مادي و غيرمادي موثر در اجراي استراتژي ها است.
غفاريان ادامه داد:يكي ديگر از دلايل عدم موفقيت اجراي استراتژي ها در كشور تدوين چند برنامه متناوب و نداشتن منابع كافي براي اجراي آنها مي باشد.
رييس هيات مديره شركت مخابرات ادامه داد: اين شركت دو استراتژي امكان دسترسي همه مردم به امكانات مخابرات و كاهش هزينه مخابرات درسبد خانوار را در دست اجرا دارد.
وي افزود:شركت مخابرات قصد دارد با توسعه پوشش مخابراتي هزينه اين بخش را كاهش دهد.