متقاضيان حج عمره امروز پيامک هاي خود را با دقت ببينند

به گزارش خبرنگار اجتماعي ايرنا، روز سه شنبه مراسم قرعه کشي اولويت سفر يک ميليون و 200 هزار متقاضي سفرعمره مفرده براي تشرف در سال 89 انجام شد و نتايح آن از امروز جمعه 17 آبان ماه بوسيله ارسال پيامک از سوي بانک ملت به اطلاع منتخبان مي رسد.
” مصطفي خاکسار قهرودي” روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگاران گفته بود: از پنجم فروردين تا پنجم خردادماه امسال سه ميليون و 373هزار و 176براي اعزام به عمره مفرده ثبت نام کردند که در مرحله نخست اسامي يک ميليون و 200 هزار
نفر از پذيرفته شدگان اعلام شد.
وي با بيان اينکه قرعه کشي عمره مفرده به صورت کاملا مکانيزه در دو مرحله امروز(سه شنبه) با حضور مسئولان و رسانه هاي جمعي در سالن همايش سازمان حج و زيارت برگزار شد، افزود: اين مرحله از قرعه کشي با توجه به سهم درصد هر استان انجام شد.
وي گفت: در مرحله دوم، افراد منتخب با توجه به گروه هاي ثبت نامي به 200 دسته تقسيم مي شوند که تفکيک فوق براساس سهميه استان بوده و تعداد افراد در هر دسته برابر است که براي تعيين اولويت در هر استان، بين 200 دسته ياد شده مجددا قرعه کشي انجام مي شود.
رييس سازمان حج و زيارت گفت: اعزام نخستين گروه از منتخبين قرعه کشي حج عمره امروز، بعد از تشرف 600 هزار نفر از افراد ثبت نام شده باقي مانده از سال هاي قبل شروع مي شود که احتمالا اعزام نخستين گروه از اين متقاضيان از سال 89 باشد.
مدير امور طرح و برنامه بانک ملت گفت: نتايج قرعه کشي متقاضيان سفر عمره مفرده از صبح جمعه 17 آبان ماه جاري بانک ملت براي همه افراد پذيرفته شده، پيامکي حاوي نام و نام خانوادگي، نتيجه قرعه کشي و شماره اولويت ارسال مي کند.
عليرضا لک زاده افزود: پيامک ياد شده براي آن دسته از ثبت نام شدگاني است که در قرعه کشي پذيرفته شده اند و در سيستم داراي شماره تلفن همراه هستند، ارسال مي شود.
لک زاده اظهارداشت: همچنين پذيرفته شدگان مي توانند از چهار طريق ديگر شامل سايت اينترنتي بانک ملت به نشاني www.bankmellat.ir و وارد کردن شماره ثبت نام و شماره ملي، تماس با مرکز تلفن گوياي عمره مفرده به شماره 84251000 و وارد کردن شماره ثبت نام، ارسال پيامک حاوي شماره ثبت نام به شماره 200034 و يا مراجعه به شعبه ثبت نام از از نتايج قرعه کشي عمره مفرده اطلاع پيدا کنند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا