راه اندازي GPRS سيم کارت هاي اعتباري پس از دائمي،استفاده 80 درصد مشترکان از پيامک فارسي

به گزارش خبرنگار سيتنا، مهندس وحيد صدوقي مديرعامل شرکت ارتباطات سيار در بخش پرسش و پاسخ نشست خبري امروز اظهارداشت: تعرفه پيامک فارسي سيم کارت هاي اعتباري همراه اول از 12 روز گذشته اعمال مي شود و پيامک هايي که پيش از اين ارسال شده باشند نيز از تاريخ اعلام شده مطابق تعرفه جديد محاسبه خواهند شد.
وي افزود: سرويس GPRS براي دو ميليون مشترک پيش بيني شده است که در صورت استقبال بيشتر مشترکان امکان افزايش آن به مقادير بالاتر وجود دارد.
صدوقي گفت: GPRS سيم کارت هاي اعتباري پس از سيم کارت هاي دائمي راه اندازي و تعرفه آن نيز پيش از راه اندازي اعلام خواهد شد.
همچنين مهندس رضوي معاون طرح و مهندسي شرکت ارتباطات سيار در خصوص سايت شرينگ اظهارداشت: به محض تعريف تعرفه هاي مربوط به استفاده هاي مشاع اپراتورها از سايت ها توسط شرکت سايت شرينگ و تاييد آن از سوي سازمان تنظيم مقررات اپراتورها مي توانند از سايت هاي مشترک استفاده کنند.
مهندس صدوقي در خصوص ميزان استقبال مشترکان از پيامک فارسي گفت: در حال حاضر 70-80 درصد مشترکان از فونت فارسي براي ارسال پيامک استفاده مي کنند و با وجود رشد 20 درصدي درآمد شرکت اما درآمد پيامک 12 درصد کاهش داشته است.
صدوقي همچنين در خصوص فيلترينگ MMS گفت: فيلترينگ براساس تقاضاي مشترکان است و در اين صورت امکان پيگيري اولين تا آخرين ارسال کننده MMS و در نتيجه کاهش تخلفات وجود دارد.
وي درخصوص شارژ پيامک هاي به مقصد نرسيده اظهارداشت: پيامک هاي به مقصد نرسيده همچون نامه ارسال شده اي است که به دلايل مختلف برگشت خورده و به مقصد نمي رسد اما تمبر آن باطل شده است.
صدوقي ادامه داد: براي رفع اين مشکل طبق سيستم جديد تنها در صورت دريافت دريوري از سوي سيستم مخابرات هزينه ارسال پيامک محاسبه مي شود.

نوشته های مشابه

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا