کاهش 550 هزار توماني قيمت گوشي N96 نوکيا

به گزارش خبرنگار موبنا به نقل از ماهنامه تلفن همراه، در دو سال گذشته ورود غيرقانوني برندهاي مختلف گوشي تلفن همراه قبل از ورود رسمي اين گوشي ها به بازار کشور، نه تنها سبب از بين رفتن تعادل بازار شد بلکه پايمال شدن حقوق مصرف کنندگان و شرکت هاي واردکننده قانوني را نيز به همراه داشت.
براي مثال جديدترين گوشي N96 نوکيا که از طريق مبادي قانوني بزودي به بازار کشور معرفي مي شود، مدتي است به صورت غيرقانوني و با قيمت کاذب براي اولين بار با بهاي  يک ميليون و 400 هزار تومان وارد بازار تلفن همراه شده است.
اگرچه اين گوشي به دليل قيمت بالا نتوانست مورد استقبال عموم مشتريان قرار گيرد و طي کمتر از چهار روز قيمت آن به شدت کاهش يافت، اما همين عرضه غيرقانوني سبب شد تا بازار اين محصول نامتعادل شود.
به گفته فروشندگان، کاهش تقاضاي چشمگير براي خريد اين گوشي باعث شد طي چهار روز قيمت اين گوشي به شدت کاهش يابد و به بهاي 850 هزار تومان برسد.
“جواد اصغرزاده” اين کاهش قيمت در گوشي هاي نوکيا را بي سابقه عنوان کرد و افزود: N96 تنها مدل از برند نوکيا است که طي چند سال اخير با بيشترين کاهش قيمت (550 هزار توماني) در کوتاه ترين زمان روبرو شده است.
وي گفت: طبق روال هر زماني که گوشي جديدي از برندهايي همچون نوکيا، سوني اريکسون و سامسونگ وارد بازار تلفن همراه کشور مي شود، بعد از گذشت مدت زمان نسبتا طولاني تا يک ماه کاهش قيمت پيدا مي کند ولي کاهش قيمت 550 هزار توماني يک گوشي طي چهار روز دور از ذهن بود.
گوشي هوشمند N96 آخرين گوشي هوشمند از سري N نوکيا است که به تازگي به بازار اروپا و بعضي از کشورهاي آسيايي عرضه شده است.
دوربين اين گوشي پنج مگاپيکسلي است و لنز آن کارل زايس است که گفته مي شود توانايي گرفتن عکس ها و تصاوير با کيفيت بالا را دارد.
ظاهر اين گوشي نيزهمانند گوشي آيفون اپل است و به نظر از جنس بسيار خوبي ساخته شده است، اما صفحه نمايش آن همانند آيفون لمسي نيست و صفحه کليد اين گوشي الفبايي و ضخيم تر از آيفون است.
حافظه داخلي N96 نوکيا 16 مگابايت است که توسط کارت حافظه microSD TransFlash نيز ارتقا مي يابد.
129/162/16

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا