گوشي ZN5 موتورولا در بازار تلفن همراه عرضه مي شود

مديرفروش “شرکت فيتکو” عرضه کننده رسمي گوشي هاي پنتک و موتورولا در اين باره به خبرنگار موبنا گفت: گوشي ZN5 موتورولا که قرار بود پيش از اين وارد بازار تلفن همراه شود طي چند روز آينده به سبد محصولات موتورولا مي پيوندد.
“محسن مهرپژوهان” تصريح کرد: مدل فوق اولين محصول از شرکت موتورولا است که دوربين عکاسي و فيلمبرداري آن با همکاري شرکت کداک طراحي و ارائه شده است.
 وي با اشاره به قيمت نهايي اين گوشي در بازار تلفن همراه گفت: با توجه به امکانات بالاي مدل فوق و مجهز بودن به دوربين پنج مگاپيکسلي پيش بيني مي شود عرضه آن با قيمت بالاي سه ميليون ريال است.
مشخصات فني گوشي ZN5 موتورولا به شرح زير است:
اين گوشي  داراي قابليت ها و سيستم هاي مختلف از جمله دوربين عکاسي و فيلمبرداري پنج مگاپيکسلي و دوربين دوم درقسمت جلويي براي استفاده در مکالمه هاي ويديويي و سيستم اتصال بلوتوث ،سيستم جهاني GSM/EDGE با باند فرکانسي 1900 مگاهرتز مي باشد.
MOTOZINE ZN5 که نمونه جديدي ازسري گوشي هاي MOTO بشمار مي رود، با طرحي متفاوت از گوشي هاي قبلي اين شرکت ساخته شده است.
اين گوشي 114 گرمي که به تازگي به بازار جهاني تلفن همراه معرفي شده داراي صفحه نمايش TFTبا قابليت نمايش 256 هزار رنگ، دوربين عکاسي و فيلمبرداري پنج مگاپيکسلي، حافظه داخلي 350 مگابايتي و قابليت ارتقا تا چهار گيگابايت است.
شرکت آمريکايي  موتورولا در سال 1928 درآمريکا تاسيس شد، دفتر مرکزي آن در “شاومبورگ” واقع در ايالت “ايلينويز” آمريکا است و در زمينه صنعت ارتباط از راه دور، توليد ميکرو پروسسور ، تلفن هاي همراه ، راديوهاي دوطرفه و سيستم شبکه فعاليت مي کند.
 شرکت آمريکايي موتورولا که يکي از توليد کنندگان بزرگ تلفن همراه در جهان به شمار مي رود، قصد دارد با توليد گوشي هاي نسل سومي بسيار پيشرفته بازارخود را در مناطق اروپا، خاور ميانه و آفريقا گسترش دهد.
129/16/179

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا