ضوابط و مقررات استفاده از سرويس MMS ايرانسل

به گزارش خبرنگار موبنا مشترکان تلفن همراه اپراتور دوم،براي استفاده از سرويس MMS بايد با تکميل فرم درخواست متعهد به رعايت نکات زير و تخلف نکردن آنها شوند؛ لذا هرگونه تخلف از اين موارد موجب پيگرد قانوني متقاضي، مطابق با موازين قانوني جاري کشور مي شود.
براساس ضوابط و مقررات سرويس پيام چند رسانه اي MMS ، مشترک ايرانسل متعهد مي شود که در زمان درخواست استفاده از سرويس پيام چند رسانه اي (MMS) مشخصات دقيق فردي و نشاني کامل خود را ارائه کرده و هر گونه تغيير آدرس خود را حداکثر ظرف مدت 10 روز به ايرانسل اطلاع دهد.
همچنين در ارائه اطلاعات از اسم مستعار يا غير واقعي استفاده نکند.
درصورت انتقال، فروش و سرقت تلفن همراه يا سيم کارت بايد نسبت به انجام مراحل قانوني بر اساس مقررات مربوطه اقدام کند؛ درغيراينصورت، عواقب ناشي از هرگونه سوء استفاده از سيم کارت و سرويسهاي مرتبط برعهده خود مشترک خواهد بود.
براساس اين شرايط ، مشترک با استفاده از اين سرويس مجاز به انجام تبليغات انبوه تجاري، سياسي، فرهنگي و اجتماعي نيست و انجام تبليغات از اين طريق، تنها با عقد قرارداد بر اساس مقررات جاري کشور با ايرانسل امکانپذير خواهد بود. همچنين، درصورتيکه مشترک تمايلي به دريافت تبليغات نداشته باشد، بايد مراتب را به ايرانسل اطلاع دهد.
براين اساس مشترک بايد مطلع باشد که ارسال MMS حاوي اطلاعات طبقه بندي شده ، اطلاعات منافي امنيت ملي ، اطلاعات مربوط به حريم خصوصي افراد يا پيامهايي که به هر نحو موجب تخريب و يا هتک حرمت افراد حقيقي يا حقوقي شود، پيامهاي حاوي ويروس، نرم افزارهاي مخرب، بازي هاي حاوي ويروس، کرم و هرزنامه، پيامهاي مستهجن و خلاف شئونات ايراني/ اسلامي، پيامهاي تهديد آميز و يا ارسال هرگونه پيام حاوي اطلاعاتي که موجب خدشه دار شدن امنيت رواني، اقتصادي و اجتماعي افراد حقيقي و حقوقي شود به لحاظ قانوني اکيداً ممنوع است و بايد متعهد به رعايت محدوديت هاي مذکور شود؛ براين اساس تشخيص اين موارد مطابق با قوانين و مقررات جاري کشور بر عهده مراجع ذيصلاح قانوني مي باشد.
در همين حال به منظور صيانت از ارزشهاي اسلامي و اخلاقي، همچنين حفظ حريم خصوصي اشخاص، مشترکان مي توانند در صورت دريافت پيام هاي چندرسانه اي غيرمجاز حداکثر ظرف مدت 48 ساعت پس از دريافت ، پيام مذکور را به صورت رايگان به شماره “گزارش تخلف” ايرانسل يعني 2117 از خط ايرانسل ارجاع دهند.
براساس اين شرايط ، ارائه کد پستي 10 رقمي صحيح مطابق با آدرس براي ثبت نام الزامي است؛ که مشترکان براي اطلاع از کدپستي صحيح محل سکونت بايد به قبوض تلفن ثابت، آب، برق يا گاز مراجعه کنند، زيرا کدپستي ثبت شده در کارت ملي، لزوماً مربوط به محل سکونت فعلي آنها نيست.
شرکت ايرانسل همچنين از مشترکان خود درخواست کرده است که در ارائه کد پستي و ساير اطلاعات اين فرم دقت کنند چرا که اطلاعات در پرونده مشترک در سيستم ايرانسل ثبت شده و مبناي ارائه کليه خدمات اين اپراتور خواهد بود.
طبق شرايط مندرج در فرم ثبت نام استفاده از سرويس MMS ، براي شروع استفاده از اين سرويس بايد ثبت نام مالک سيم کارت دائمي، اعتباري يا پيام رسان ايرانسل تکميل شده و همچنين کپي شناسنامه يا کارت ملي- يا گذرنامه براي اتباع خارجي – مالک سيم کارت با درج شماره تلفن ايرانسل مشترک روي آن به ايرانسل ارسال شده باشد.
مشترک بايد پس از مطالعه شرايط و ضوابط اين سرويس، فرم را به طور کامل تکميل و امضا کرده و با ارائه اصل شناسنامه يا کارت ملي و يا گذرنامه براي اتباع خارجي و يک کپي از آن که شماره همراه ايرانسل روي آن درج شده است، به فروشندگان مجاز ايرانسل تحويل دهد و يا آن را در صندوق پست بياندازد.
128/16/179

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا