رشد بازار گوشي هاي دوربين دار در بازار جهاني

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از پايگاه اينترنتي “اکانميک تايمز”، شرکت هاي بزرگي مانند سامسونگ، نوکيا و موتورولا در حال حاضر با کاهش قيمت دوربين هاي تلفن همراه در پي افزايش سهام خود در اين بازار هستند.
کاربران آمريکايي به دوربين تلفن همراه به عنوان يک قابليت اصلي نگاه مي کنند و به دنبال گوشي هاي مجهز به دوربين هاي پيشرفته با زوم خود کار و وضوح بالا هستند.
محبوبيت گوشي هاي دوربين دار تا حدي است که حتي کاربران مناطق محروم نيز به خريد اين نوع گوشي روي آورده اند و اپراتور ها و شرکت هاي سازنده بايد براي جلب رضايت کاربران قيمت اين گوشي ها را کاهش داده و کيفيت دوربين آنها را افزايش دهند.
در حال حاضر بيش از 60 درصد دوربين گوشي هاي تلفن همراه يک مگاپيکسلي هستند و همه آنها مجهز به راديوي  FM، بلوتوث، کارت حافظه و موسيقي پلير مي باشند.
شرکت سامسونگ به تازگي 25 گوشي دوربين دار به بازار ارايه کرده که مهمترين آنها گوشي  Innov8 با دوربين هشت مگاپيکسلي است.
سري گوشي هاي مجهز به دوربين پنج مگا پيکسلي سامسونگ نيز به تازگي به بازار راه يافته که از جمله آنها مي توان به  TouchWiz، Soul و Omnia اشاره کرد.
نوکيا نيز گوشي هاي  N95 و N96 را با دوربين  پنج مگا پيکسلي به  بازار عرضه کرده و موتورولا با همکاري کداک گوشي مجهز به دوربين پنج مگاپيکسلي خود را روانه بازار کرده است.
112/14/179

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا