گامهاي آخر

  روشن است که دو موضوعي که توسط بالاترين مقام وزارتخانه مطرح شدند، جزء کليدي ترين خواسته هاي متقاضيان پرشمار آنها است، اما بحث پيرامون دنياي اينترنت و حواشي آن به کنار، بنا به ضرورت حرفه اي، مورد نخست مورد نظر ماست.
 14 سال از ورود تلفن همراه به کشور مي گذرد و امروزه چند ده ميليون مشترک عضو جامعه بزرگ کاربران تلفن همراه هستند.در همه اين سالهايي که گذشت ، شاهد وعده و وعيدها و توام با آنها مشکلات مختلف و سرانجام عملکرد و کارنامه اپراتورهاي موجود بوده ايم. وعده و وعيد هايي که به مرور زمان به محاق رفت و نارساييهايي که هنوز باقي هستند.
   اما ماهيت و رفتار هر حرکتي را بايد با توجه به ظرف زمان و مکان آن سنجيد. اگر پيش از اين شوق و ذوق غالب بر اکثر مشترکان سبب چشم پوشي آنان از نارساييهاي شبکه مي شد، سالها تجربه استفاده از تلفن همراه و آشنايي با خدماتي که اپراتورهاي ساير کشورها بويژه در همسايگي خودمان ارايه مي دهند، دامنه توقعات و انتظارات را بالا برده و اپراتور سوم بواقع بايد خدماتي متفاوت از آنچه را ارايه دهد که تاکنون مشترکان استفاده کرده اند.
   اپراتورهاي فعال و پويا از آن روي توسعه مي يابند و بين المللي مي شوند که علاوه بر ارايه بديهي ترين خدمات تلفن همراه که همان برقراري راحت و بدون دردسر و مانع مکالمات است، ارزش افزوده هاي متنوعي را به خدمات خود بيافزايند.
 واقعا تا زمان موعد براي راه اندازي اپراتوري که رضايت مردم را جلب کند، چند گام ديگر باقي مانده است ؟
16/15/162

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا