گوشي سامسونگ Emporio Armani Night Effect عرضه شد

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت اينترنتي ” موبايل واک” ؛ اين  گوشي با همکاري و طراحي  شرکت Giorgio Armani  با 91 گرم وزن و در ابعاد 12 در 4/47 در 9/114 ساخته شده است.
روي اين گوشي آرم  Emporio Armani  ديده مي شود و از مشخصه‌هاي ظاهري آن مي‌توان به ديود هاي نوراني ( LED ) در لبه‌هاي کناري گوشي اشاره کرد که در نور شب مي‌درخشند و جلوه‌ بصري جالبي را به گوشي مي‌دهند.
صفحه نمايش به کار رفته در اين گوشي يک نمايشگر 2/2 اينچي OLED است که رزولوشني برابر با 320 در 240 پيکسل دارد و مجهز بودن به کليدهاي مخصوص موسيقي يکي ديگر از مشخصه هاي اصلي اين گوشي به شمار مي آيد.
اتصال چهاربانده‌ي GSM با پشتيباني از GPRS، EDGE و HSDPA براي انتقال پرسرعت داده‌ها ويژگي‌هاي ديگري هستند که در Emporio Armani مي‌توان به اشاره کرد.
دوربين به کار رفته در اين گوشي 15/3 مگاپيکسلي است که به کمک آن مي‌توان تصاويري در اندازه‌ي 1536 در 2048 پيکسل گرفت و فوکوس اتوماتيک و قابليت فيلم‌برداري مشخصه‌هاي ديگر اين دوربين به شمار مي‌روند.
 همچنين، دوربين دومي هم براي انجام مکالمه‌هاي تصويري در اين گوشي در نظر گرفته شده که عملکرد خوبي دارد و اين تلفن همراه داراي سيستم پخش موسيقايي کارآمد با فرمت‌هاي AAC، AAC + و WMA است .
گوشي ياد شده همچنين داراي  راديو FM، پشتيباني از بلوتوث نسخه‌ دو به همراه A2DP، USB نسخه‌ دو، پشتيباني از زنگ‌هاي پلي‌فونيک 64 کاناله و MP3، قابليت ارسال و دريافت پيام‌هاي SMS، MMS ، پست الکترونيک، مرورگر WAP 2.0/xHTML، خروجي 3.5 ميلي‌متري صدا و هندزفري داخلي از جمله مشخصه‌هايي هستند که در اين گوشي تعبيه شده است.
قيمت فروش اين گوشي درسايت اينترنتي موبايل واک ، اعلام نشده است.
شرکت “سامسونگ الکترونيک” درسال 1936 در کره جنوبي تاسيس شد و دفتر مرکزي آن در شهر “سئول” قراردارد.
131 / 14

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا