داده هاي خصوصي 17 ميليون کاربر تي موبايل مفقود شد

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت “سلولارنيوز”، تي موبايل زمان مفقود شدن اين اطلاعات را از اوايل سال 2006 ميلادي تا کنون اعلام کرد.
شرکت در اطلاعيه اي  اعلام کرد، در اين داده ها، اطلاعات در مورد حساب هاي بانکي، شماره کارت هاي اعتباري و داده هاي مربوط به تماس افراد وجود ندارد.
تي موبايل افزود، شواهد حاکي از اين است که داده هاي مفقود شده  از زمره  اطلاعاتي نيستند که افراد سود جو بتوانند از آن سوء استفاده کنند و موجب سلب آسايش افراد شوند.
يکي از مقامات تي موبايل در اين باره گفت: براساس تحقيقاتي گسترده اي که در چند ماه گذشته در اينترنت و مکان هاي تجارت داده  صورت گرفت به اين نتيجه رسيديم که تاکنون اطلاعات از دست رفته در بازار سياه معامله نشده است.
بدنبال مفقود و يا سرقت شدن داده ها از اپراتور تي موبايل ، اين اپراتور آلماني سرويس هاي امنيتي خود را تشديد کرده است.
تي موبايل اپراتور تلفن همراه آلماني است که به کشورهاي آلمان،آمريکا، شيلي، کلمبيا، پاراگوئه،اروگوئه،مکزيک،پورتريکو، اکوادور، پرو، برزيل، جمهوري دومنيکن، گواتمالا، هوندوراس، نيکاراگوئه، اکوادور و السالوادورسرويس ارايه مي دهد.
اين اپراتور تا 11سپتامبر 2007حدود113ميليون و 700هزار کاربر داشته است.
شرکت “تي موبايل” درآمد خالص خود  در فصل دوم سال جاري ميلادي را  452 ميليون دلار اعلام کرد و درآمد آن نسبت به زمان مشابه سال گذشته که 350 ميليون دلار بوده است از افزايش قابل توجهي برخوردار بوده است.
درآمد کلي اين شرکت در فصل دوم 2008 ميلادي 47/5 ميليارد دلار برآورد شده که اين رقم در زمان مشابه سال گذشته  78/4 ميليارد دلار بود.
134/ 14

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا