مدل KG800 ال جي

 ساختار کشويي آن در حالت بسته بودن طراحي يک پارچه دارد و در نتيجه بعضي افراد هنگام باز کردن آن سعي مي کنند که آنرا بصورت يک تلفن درب دار باز کنند نه يک تلفن کشويي .
در حالت بسته بودن دستگاه ، فقط يک سطح براق سياه و يک مستطيل نقره اي که اطراف دکمه مرکزي OK روي صفحه لمسي را در بر مي گيرد ، مشاهده مي شود .
 صفحه نمايش و صفحه لمسي براحتي توجه هر کسي را جلب مي کند . طرف چپ گوشي فقط داراي يک کليد ولوم است . اما در طرف راست ، کليد ميانبر MP3 player، دوربين و کليد روشن و خاموش مشاهده مي شود . کليد روشن و خاموش در واقع داراي چندين نقش است که در ميان آنها مي توان به پايان دادن و رد تماس اشاره کرد . اگر دکمه ميانبر MP3 player , دوربين را بطور کوتاه فشار دهيد ، منوي MultiMedia باز مي شود . در حاليکه فشار دادن طولاني اين کليد ميانبر شما را مستقيما به MP3 player مي رساند . پورت چند منظوره شارژر  Earphone  و USB  نيز در طرف چپ دستگاه قرار دارد ، که زير درپوش حفاظتي پنهان شده است .
قسمت پشت دستگاه طراحي متناسبي دارد و فقط داراي سوکت آنتن بيروني و پوشش باتري مي باشد . در صورت باز شدن تلفن مي توانيد لنز دوربين و فلاش LED را مشاهده کنيد .
**باتري
پوشش باتري در قسمت پائين پشت دستگاه قرار دارد و بخشي از باتري  800 ميلي آمپري  Li-Ion Polymer است . اين باتري در زمان Stand by تا 200 ساعت و در مکالمه مداوم تا شش ساعت دوام مي آورد .
مکانيزم کشويي دستگاه براحتي باز مي شود، اما هنگاميکه در جيب يا کيف شما قرار مي گيرد به خودي خود باز نمي شود زيرا فنر باز کننده يا نگهدارنده آن بقدر کافي سفت است و مانع اين کار مي شود . در واقع عمل باز کردن تلفن بسيار لذت بخش است و سطح صيقلي آن قطعا به اين حس مي افزايد. اثر انگشت بر سطح صيقلي بيروني باقي مي ماند و به همين منظور پارچه اي براي تميز کردن سطح تلفن در بسته بدي اصلي قرار گرفته است .
 هرگز با اجسام فلزي صفحه لمسي را لمس نکنيد و همچنين با انگشتان خيس و حتي دستمال مرطوب از آن استفاده ننمائيد ، زيرا در اينصورت به گيرنده ها آسيب وارد مي شود . هنگام بسته شدن ساختار کشويي ، صفحه لمسي بطور اتوماتيک غير فعال مي شود . اين صفحه در زمان گرفتن شماره نيز غير فعال مي گردد.
**صفحه نمايش
صفحه نمايش اين مدل LG از نوع TFT با 262 هزار رنگ است که وضوح آن  220 در 176 پيکسل است. ابعاد صفحه نمايش 33 در 31 ميليمتر و خوانايي آن زير نور مستقيم خورشيد بسيار خوب است اما در اين مورد استثنايي که وجود دارد، اين است که هر گاه اثر انگشت روي صفحه نمايش باقي مانده باشد ، ميتوان زير نور مستقيم خورشيد نيز براحتي آنرا خواند.
صفحه نمايش Stand by اطلاعاتي در مورد وضعيت باطري و شدت سيگنال نشان مي دهد . مي توان نام کاربر را غير فعال کرد . در حالت Stand by دو Soft key در رابطه با منوي اصلي و منوي تماس ها است.
**سيستم پخش کننده
سيستم پخش کننده گوشي KG800 ال جي از نوع پلي فونيک است .  MP3 player   از playlist پشتيباني نمي کند و تمامي فايل هاي ذخيره شده در پوشه MP3 را اجرا مي نمايد . اين player از فرمت هاي فايل MP3 ، AAC + ، AAC++ ، WMA ، MP4 ( صوتي ) و WAV پشتيباني مي کند. مشکل اين جاست که از برچسب هاي صوتي پشتيباني نمي شود و موارد موجود در ليست فايل طبق اسامي فايل مربوطه  براساس نام خواننده يا آهنگ امکان پذير نيست  مرتب مي شوند.
** دوربين
گوشي KG800 ال جي داراي يک دوربين 3/1 مگاپيکسل است و وضوح آن 1280 در 960 پيکسل است . دوربين نسبتا کند است و حدود 10ثانيه طول مي کشد تا در ماکسيمم وضوح عکس بگيرد و آن را ذخيره کند . براي کمک به عکس گرفتن در شرايط نور ضعيف يک LED فلاش وجود دارد . دوربين داراي حالت شب نيز مي باشد که در شرايط نور دهي ضعيف بسيار مفيد است . دوربين اين مدل زوم ديجيتال 4x ارائه مي دهد که در ماکسيمم وضوح عمل نمي کند اما چندان مهم نيست زيرا داراي گزينه هاي بريدن عکس و اندازه گيري مجدد تصوير اوليه مي باشد . منوي دوربين گزينه هايي مانند وضوح تصوير ، سطح روشنايي ، تعادل رنگ سفيد و بعضي جلوه هاي ويژه رنگ را شامل مي شود .
حالت عکسبرداري چندگانه فقط زماني امکان پذيراست که وضوح در  320 در 240 يا 640 در 480  پيکسل تنظيم مي شود ، در حالي که حالت عکسبرداري کادر دار فقط در وضوح 176 در 220 پيکسل فراهم مي شود که در واقع وضوح صفحه نمايش است .
**حافظه
حافظه اين مدل گوشي  128 مگابايت است که اين ميزان حافظه به دليل عدم کارت حافظه جانبي ارتقا نمي يابد.
**سخن آخر
گوشي KG800 ال جي که از حدود دو سال گذشته در بازار تلفن همراه کشور عرضه شد به دليل ظاهري شيک مورد استقبال اکثر کاربران قرار گرفت.
اين مدل که جزو مدل هاي قديمي ال جي به شمار مي آيد هم  اکنون به بهاي يک ميليون و 800 هزار ريال در بازار تلفن همراه تهران به فروش مي رسد.
129/16

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا