نوکيا شرکاي تبليغات رسانه اي خود را افزايش داد

به گزارش گروه اخبار خارجي”موبنا”به نقل از سايت”لولارنيوز”، نوکيا اعلام کرد شرکاي تبليغاتي  جديد به شرکاي قبلي اين شرکت يعني “رويترز،”کازموپوليتن” و”آکو  ودر” و اپراتورهايي چون اسپرينت ،ايرتل و نوکيا دات موبي ،موش و ويدست سرويس هاي خود نوکيا اضافه مي شوند.
 آزانس فرنس پرس فرانسه، “آرتي موبايل” آلمان  و”کواترو ”  اسپاينا، از جمله  شرکاي تبليغاتي جديد نوکيا به شمار مي آيند.
“تام هنريکسون يکي از مديران ارشد نوکيا با ابراز رضايت ازهمکاري  شبکه رسانه اي با شرکت هاي مطرح رسانه اي اروپا  اعلام کرد: برندهاي معروف جهان به دليل همکاري شبکه تبليغاتي نوکيا با چنين رسانه هايي بيش از پيش به اين شرکت اعتماد کرده و با آن همکاري مي کنند.
وي افزود : نوکيا در نظر دارد با تقويت بخش رسانه اي سهم بيشتري از بازار تبليغات را به خود اختصاص دهد.
شرکت نوکيا در سال 1865 در فنلاند تاسيس شد،و دفتر مرکزي آن درشهر “اسپو” Espoo  قراردارد و درزمينه صنعت ارتباط از راه دور و توليد کالاهايي از قبيل گوشي هاي تلفن همراه ، کامپيوتر  ، نرم افزار و سرويس شبکه فعاليت مي کند.
درآمد اين شرکت درسال 2007 ميلادي 51 بيش از ميليارد و 58 ميليون يورو و سود خالص آن 7 ميليارد و 205 ميليون يورو اعلام شده است.
تعداد کارکنان اين شرکت تا 31 دسامبر سال 2007 ميلادي 112 هزار و 262 نفر گزارش شده است.
134/14

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا