اف سي سي هدست بلوتوث نوکيا BH-606 را تاييد کرد

به گزارش گروه اخبار خارجي ” موبنا ” به نقل ازسايت اينترنتي موبايل واک ، اين وسيله که به تازگي مراحل آزمايش هاي صورت گرفته توسط آزمايشگاه هاي اف سي سي را گذرانده است، با  خصوصيات سيستم اتصال بلوتوث 2.0+EDR همخواني داشته و داراي پشتيباني هدست پروفايل 1/1 و هندز فري پروفايل 5/1 است.
وسيله ياد شده داراي قابليت پاسخگويي و اتمام مکالمه ، کليدهاي مربوط به ولوم درروي بدنه، سيستم هاي نمايشگر نوراني به رنگ سفيد است که درصورتي که  شارژ باتري آن تمام شود، نمايشگر نوراني مربوط به آن چشمک مي زند.
نوکيا مدعي است درصورت شارژ کامل باتري، اين وسيله قابليت استفاده براي مکالمه تا 8 ساعت و درحالت آماده بکار تا 280 ساعت را دارد.
درصورت جفت کردن اين هدست بلوتوث با گوشي تلفن همراه و نگاه داشتن دکمه “پاور” ( برق) آن به مدت حدود 5 ثانيه ، کاربر براحتي مي تواند کد بين المللي چهاررقمي ( 0000 ) را وارد کند.
قيمت و زمان عرضه اين وسيله به بازار هنوز اعلام نشده است.
شرکت نوکيا در سال 1865 در فنلاند تاسيس شد، دفتر مرکزي آن درشهر “اسپو” قراردارد و در زمينه صنعت ارتباط از راه دور و توليد کالاهايي از قبيل گوشي هاي تلفن همراه ، کامپيوتر  ، نرم افزار و سرويس شبکه فعاليت مي کند.
درآمد اين شرکت درسال 2007 ميلادي بيش از 51 ميليارد و 58 ميليون يورو و سود خالص آن 7 ميليارد و 205 ميليون يورو اعلام شده است.
تعداد کارکنان اين شرکت تا 31 دسامبر سال 2007 ميلادي 112 هزار و 262 نفر گزارش شده است.
131/ 14

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا