شكايت مشتركان از فروش كارت شارژ بيشتر از قيمت مصوب در برخي دفاتر ارتباطي
محمد آبايي در گفتوگو با خبرنگار ارتباطات خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا) اظهار كرد: با توجه به بازديد و نظارت بيشتر بر عملكرد دفاتر بخش خصوصي و خدمات ارتباطي همراه اول در استان تهران كاهش آمار شكواييهها از نحوهي خدماترساني آنها در سال جاري نشان دهندهي افزايش رضايت مشتركان و مراجعهكنندگان به اين دفاتر است.وي نبود كنترل سيمكارت فعال هنگام تنظيم سند، عدم احراز مالكيت در سند نقل و انتقال و وصل بدون رويت قبوض پرداختي را از ديگر موارد شكواييه برشمرد كه از عملكرد دفاتر بخش خصوصي و خدمات ارتباطي همراه اول صورت گرفته است.