60درصد فروش تلفني در آسيا آقيانوسيه با IP صورت خواهد گرفت

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت “سلولارنيوز”،بر اساس اين گزارش بازار آسيا پاسفيک با ورود گوشي هايي که مجهز به راهکارهاي پايه  IP هستند، رشد قابل توجهي را دارند.
بر اساس اين تحقيق که از 14 کشور منطقه بدست آمده است:درآمد حاصل از فروش تلفني تا پايان سال 2007 ميلادي 2ميليارد و 730ميليون دلار بود که پيش بيني مي شود اين ميزان تا سال 2014ميلادي به چهار ميليارد و 100ميليون دلار برسد.
 درآمد حاصل از فروش تلفني با استفاده از راهکارهاي  IP در سال 2007 ميلادي يک ميليارد و 470ميليون دلار بوده است که 53.9درصد از کل درآمد فروش تلفني را در سال 2007 ميلادي شامل شده است.
در ادامه اين گزارش پيش بيني شده است، درآمد حاصل از فروش تلفني  تا پايان سال 2008 ميلادي در اين منطقه با رشدي 9.4درصدي به 2ميلياردو 980ميليون دلار خواهد رسيد که يک ميليارد و 760ميليون دلار از اين درآمد مختص فروش تلفني از طريق راهکارهاي پايه  IP است.
نتايج بدست آمده در اين گزارش  فروش ازطريق تلفن همراه و  ثابت را در بر مي گيرد.
راهکارهاي پايه IP پروتكل استاندارد در اكثر شبكه هاي بزرگ است و  با اين كه پروتكل فوق مستلزم استفاده از منابع زيادي است ، ولي بدليل مزاياي بالاي آن نظير  قابليت روتينگ ، حمايت در اغلب پلات فورم ها و سيستم هاي عامل همچنان در زمينه استفاده از پروتكل ها حرف اول را مي زند.
 با استفاده از پروتكل فوق ،كاربران با در اختيار داشتن ويندوز و پس از اتصال به شبكه اينترنت، براحتي قادر به ارتباط با كاربران ديگر خواهند بود .
134/14

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا