مدل SPL آي ميت

طراحي تلفن بسيار شيک و باريک است و اگر از کنار به تلفن نگاه کنيد مانند يک تلفن معمولي باريک به نظر مي رسد. اما SPL داراي ويندوز موبايل است. اين مدل در سه رنگ آبي، صورتي و مشکي وارد بازار مي شود. SPL تلفن بسيار خوبي است و تفاوت زيادي با اکثر تلفن هاي هوشمند دارد.
آرم I-Mate بالاي صفحه نمايش در طرف چپ و آرم SPL در طرف راست آن مشاهده مي شود. اين مدل داراي لبه هاي گرد است. کليدهاي ولوم در طرف چپ تلفن وجود دارند که کليد ميانبر موسيقي بين آنها قرار گرفته است. کليد دوربين و پورت Mini USB براي وصل کردن شارژ Earphone استريو و براي وصل کردن تلفن به PC استفاده مي شود.در بالاي گوشه چپ قاب جلوي تلفن يک LED مشاهده مي شود.
لنز دوربين دو مگا پيکسلي در قاب پشت تلفن وجود دارد. دوربين و بلندگو روي يک قسمت برآمده در قسمت فوقاني سمت چپ تلفن قرار گرفته اند.
بيش از نيمي از قاب پشت تلفن را درب باتري تشکيل مي دهد. بر آمدگي کوچکي مقابل دوربين قرار دارد که براي ثابت ماندن تلفن روي سطوح مختلف در نظر گرفته شده است قاب تلفن فلزي است. آرم ويندوز نيز در اين قسمت مشاهده مي شود. باتري تلفن 1100 ميلي آمپر توان دارد که براي دسترسي به کارت حافظه MiniSD و سيم کارت بايد آن را بيرون بياوريد.

**صفحه نمايش
مدل I-mate SPL در قاب جلوي خود به يک صفحه نمايش کوچک و مناسب 2/2 اينچي مجهز است که وضوح آن 320 در 240 پيکسل است  و حداکثر 65 هزار رنگ را نشان مي دهد. روشنايي صفحه نمايش کمي بالاتر از حد متوسط است و در نور روز تا حدودي مي توان از آن استفاده کرد. نور زمينه صفحه نمايش آبي رنگ است.
**سيستم پخش کننده
مدل SPL به نرم افزار Media Player ويندوز مجهز است که از قابليت پخش ويدئو و فايل هاي صوتي برخوردار است. تمامي فايل هاي موسيقي ذخيره شده در حافظه تلفن و کارت حافظه در Library مشاهده مي شوند که آنها را مي توان طبق نوع ، آلبوم و خواننده تفکيک کرد. در طول پخش آهنگ ، صفحه نسبتا خالي است زيرا براي نشان دادن فايل هاي ويدئو از آن استفاده مي شود .
دکمه ها کوچک هستند اما فقط جايگزين عملکردهاي کليد حرکتي مي شوند. امکان ايجاد Playlist وجود دارد. گزينه هاي تکرار و انتخاب تصادفي نيز فراهم شده اند. اين نرم افزار از فرمت هاي صوتي MP3 و WMA فرمت  پشتيباني مي کند.
**دوربين
گوشي SPL داراي يک دوربين عکاسي و فيلمبرداري دو مگا پيکسل است. کيفيت عکس ها در حد مطلوب است. سه ثانيه بعد از فشار دادن کليد دوربين، نرم افزار آن فعال مي شود. منوي دوربين ساده است. نماياب بيش از نيمي از صفحه نمايش را به خود اختصاص مي دهد. بقيه صفحه توضيحاتي در مورد وضوح و زوم ديجيتال نشان مي دهد. با استفاده از کليد نرم افزاري راست مي توانيد به منوي گزينه ها دسترسي پيدا کنيد.
گزينه هاي بسياري وجود دارد که شامل تعادل رنگ سفيد، حالت هاي مختلف تصوير، تنظيمات روشنايي و … است. زمان مورد نياز براي گرفتن عکس با دوربين و ذخيره کردن آن حدود پنج ثانيه است.
**حافظه
حافظه گوشي SPL آي ميت داراي 64 مگابايت Ram و 128 مگابايت Rom و پردازشگر TI OMAP730,200 مگاهرتز است که توسط کارت حافظه miniSD جانبي ارتقا مي يابد.
**سخن آخر
اين گوشي که از سال 2006 ميلادي وارد بازار جهاني تلفن همراه شده است بعد از ورود به بازار تلفن همراه کشور مورد استقبال اکثر کاربران قرار گرفت.
اين گوشي هم اکنون با گارانتي رسمي با بهاي دو ميليون و 80 هزار ريال در اختيار متقاضيان قرار مي گيرد.
129/13

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا