ارايه سرويس پيام صوتي براي اولين بار در عمان
به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از پايگاه اينترنتي “گلف نيوز”، کاربران مي توانند با استفاده از اين سرويس به جاي تايپ پيام به صورت متني از صداي خود براي برقراري ارتباط استفاده کنند.
ارسال پيام صوتي با هر زبان و هر لهجه اي امکان پذير است.
به گفته مقامات Nawras تمام کاربران اين شرکت بدون نياز به ثبت نام مي توانند بي هيچ محدوديتي از اين سرويس استفاده کنند.
سرويس پيام صوتي در مقايسه با پيام متني از انعطاف پذيري بيشتري برخوردار بوده و به نسبت خصوصي تر است و براي کساني که تايپ پيام متني را وقت گير مي دانند بسيار مناسب است.
از تعداد کاربران و ضريب نفوذ تلفن همراه عمان اطلاع دقيقي در دست نيست.
در اين کشور دو اپراتور ارتباطي فعاليت دارند که Nawras با 572 هزار کاربر در مکان دوم جدول ده بندي اپراتورهاي اين کشور جاي گرفته است.
112 / 14