ارائه سرويس MMS ،نيازمند تجهيزات خاص است

لطف الله سبوحي در گفت وگو با خبرنگار موبنا در خصوص اين که اپراتور ها بايد مواردي را در خصوص آيين نامه   MMS رعايت کنند ،اظهار داشت:  اپراتورها به منظور مديريت بر اين سرويس بايد  مجموعه اي از  کار هاي فني  را انجام دهند وتجهيزات جديدي  تهيه کنند تا بتوانند اين سرويس را به مشترکان خود ارائه دهند.
وي گفت: سرويس MMS تنها توسط اپراتور خاصي ارائه نمي شود و چنانچه هر اپراتوري بر اساس پروانه خود امکان استفاده از اين سرويس را دارا باشد مي تواند اين سرويس را به مشترکان خود ارائه دهد.
اين مقام مسئول  با بيان اين که آيين نانه MMS به تصويب نهايي رسيده است، خاطر نشان کرد :درشرايط  فعلي  اين آيين نامه بايد  به اپراتورهاي تلفن همراه ابلاغ شود که آنها فعاليت خود را براساس ان تنظيم  کنند.
سبوحي افزود: در حال حاضر آيين نامه MMS به اپراتور دوم  ابلاغ شده و در مرحله ابلاغ به اپراتور اول قرار دارد.
وي در پاسخ به اين پرسش که اپراتور هاي تلفن همراه درچه زماني مي توانند اين سرويس را به مشترکان خود ارائه دهند،  گفت: با اعلام آمادگي  اپراتور ها  در خصوص ارائه اين سرويس به مشترکان ،  سازمان تنظيم مقررات بررسي ها لازم را انجام مي دهد  و سپس  اپراتورها  براي ارائه اين سرويس نيازمند زمان طولاني نخواهند بود.
 ارائه سرويس  MMS  بالغ بر يک سال است که با هدف تدوين آيين نامه  مدون  براي استفاده مشترکان  متوقف شده اين در حاليست که  قرار بود سازمان تنظيم مقررات  ظرف مدت  سه ماه اين آيين نامه را تدوين و به اپراتور هاي تلفن همراه ابلاغ کند  
117/13

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا