شارژ سيم كارت هاي ايرانسل از طريق خودپردازهاي بانك ملي ممكن شد

به گزارش فارس به نقل از روابط عمومي ايرانسل، با راه اندازي اين سرويس جديد، تمامي دارندگان كارت هاي بانكي عضو شبكه شتاب مي توانند با مراجعه به خودپردازهاي بانك ملي در سراسر كشور با انتخاب منوي “شارژ سيم كارت” و گزينه “ايرانسل” شارژ مورد نظر خود را از ميان مبالغ 2، 5، 10 و 20 هزار توماني، انتخاب و از طريق كارت بانكي خود خريداري كنند.
پس از انتخاب مبلغ شارژ، معادل آن از حساب بانكي متقاضي كسر شده و شماره رمز 12 رقمي براي شارژ سيم كارت اعتباري از طريق خودپرداز چاپ و به مشترك ارايه مي شود.
براي شارژ سيم كارت كافي است از چپ به راست كد (# شماره رمز 12 رقمي*140*) در گوشي حاوي سيم كارت اعتباري ايرانسل وارد و دكمه Yes و يا Ok زده شود.
درصورتيكه كاغذ دستگاه خودپرداز تمام شده باشد، خودپرداز پيغام مي دهد كه انجام عمليات و دريافت شماره رمز امكان پذير نيست و در اينصورت هيچ مبلغي از حساب بانكي مشترك كسر نخواهد شد.
همچنين مشتركين مي توانند با وارد كردن كد #1*140* از خط ايرانسل خود نسبت به انتقال شارژ اطمينان حاصل كنند.
شارژ دو هزار توماني سيم كارت هاي ايرانسل تنها از طريق خودپردازهاي بانك ملي، شارژ رمزدار و همچنين سرويس شارژ الكترونيك (E-charge) ممكن است.
بنابر اين گزارش، خريد شارژ ايرانسل از طريق خودپرداز، در حال حاضر تنها از طريق خودپردازهاي بانك ملي مقدور است اما ايرانسل به زودي اين سرويس را بر روي خودپرداز ديگر بانك ها ممكن خواهد كرد.

نوشته های مشابه

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا