شارژ سيم‌کارت‌هاي ايرانسل از طريق خودپردازهاي بانک ملي ممکن شد

به گزارش موبنا با راه‌اندازي اين سرويس جديد، تمامي دارندگان کارت‌هاي بانکي عضو شبکه شتاب مي‌توانند با مراجعه به خودپردازهاي بانک ملي در سراسر کشور با انتخاب منوي “شارژ سيم‌کارت” و گزينه “ايرانسل” شارژ موردنظر خود را از ميان مبالغ دو،پنج، 10 و 20 هزار توماني، انتخاب و از طريق کارت بانکي خود خريداري كنند.
بنا بر اين اعلام پس از انتخاب مبلغ شارژ، معادل آن از حساب بانکي متقاضي کسر شده و شماره رمز 12 رقمي براي شارژ سيم‌کارت اعتباري از طريق خودپرداز چاپ و به مشترک ارايه مي‌شود.
بر اساس اين گزارش براي شارژ سيم‌کارت کافي است از چپ به راست کد # شماره رمز 12 رقمي *140* در گوشي حاوي سيم‌کارت اعتباري ايرانسل وارد و دکمه Yes و يا Ok زده شود.
درصورتي كه كاغذ دستگاه خودپرداز تمام شده باشد، خودپرداز پيغام مي‌دهد که انجام عمليات و دريافت شماره رمز امکان‌پذير نيست و در اين صورت هيچ مبلغي از حساب بانکي مشترک کسر نخواهد شد.
همچنين مشترکان مي‌توانند با وارد كردن كد #1*140* از خط ايرانسل خود نسبت به انتقال شارژ اطمينان حاصل كنند.
شارژ دو هزار توماني سيم‌کارت‌هاي ايرانسل تنها از طريق خودپردازهاي بانک ملي، شارژ رمزدار و همچنين سرويس شارژ الکترونيک (E-charge) ممکن است.
خريد شارژ ايرانسل در حال حاضر تنها از طريق خودپردازهاي بانک ملي مقدور است اما ايرانسل به‌زودي اين سرويس را برروي خودپرداز ديگر بانک‌ها هم ممکن خواهد کرد.
128/13

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا