دو خبر از سوني اريکسون و وريزون وايرلس

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت اينترنتي ” سافت پديا” ،  شرکت سوني اريکسون با همکاري شرکت استراليايي ” دريم اسپرينگ”  که يک شرکت ارتقا دهنده نرم افزار و درارتباط کاري با شرکت سوني اريکسون است ، گوشي هاي ياد شده را ارتقا داده است.
شرکت دريم اسپرينگ با ارايه نرم افزار موسوم به DreamConnect 3  سيستم اتصال گوشي هاي جديد و هوشمند سوني اريکسون مدل هاي G700 و G900 را که داراي صفحه نمايش لمسي نيز هستند ، ارتقا داد.
گوشي هاي ياد شده که داراي  سيستم عامل Symbian UIQ 3 هستند، با استفاده از سرويس اتصال جديد ياد شده ، ازقابليت هاي اتصال سريع براي جستجو، سيستم ارسال پيام با يک بار لمس ، قابليت فينگرتاچ ( لمس با انگشت) و قابليت هاي ديگر برخوردار شدند.
کاربران اين دوگوشي با مراجعه به بخش “try and buy” دروب سايت رسمي سوني اريکسون مي توانند به اين نرم افزار دسترسي داشته باشند و چنانچه بخواهند نسخه کامل اين نرم افزار را داشته باشند مي توانند با پرداخت هزينه اي معادل 25 يورو ، آن را از شرکت دريم اسپرينت خريداري کنند.
گوشي G700 با قيمت خرده فروشي 300 يورو G900 350 يورو در سراسراروپا دردسترس کاربران قراردارد.
شرکت ژاپني / سوئدي “سوني اريکسون” در سال 2001 ميلادي تاسيس شد، دفتر مرکزي آن در انگليس قراردارد.
همچنين در خبرها آمده است که وريزون وايرلس، دومين اپراتور بزرگ آمريکا با يک اپراتور کوچک موبايل آمريکايي موسوم به Quest Wireless براي فروش دستگاه ها و سرويس هايش قرارداد بست.
به گزارش گروه اخبار خارجي موبنا به نقل از سايت سافت پديا، بر اساس اين گزارش اين برنامه هم اکنون فقط براي کاربران جديد Quest اجرا مي شود.
براساس اين گزارش ، قرارداد 5 ساله اي ميان وريزون و Quest منعقد مي شود که طي آن شرکت Quest به فروشنده و توزيع کننده اي براي وريزون تبديل مي شود که به اين ترتيب موقعيت خود را به عنوان يک شرکت و اپراتور موبايلي در آمريکا تثبيت مي کند.
گوشي هاي تلفن همراه وريزون که از طريق Quest بر مبناي اين قرارداد ارايه مي شود شامل گوشي هاي هوشمند و گوشي هاي بلک بري است در حالي که سرويس هاي وريزون شامل برنامه اطلاعاتي نامحدود و سرويس هاي ويديويي و موسيقي است.
شرکت  Quest Wirelessکه دفتر مرکزي آن در دنوِر کلورادو آمريکا قرار دارد داراي 800هزار مشترک است.
تا اوايل سال 2008 شرکت Quest Wireless با اسپرينت، سومين اپراتور بزرگ آمريکا و رقيب سرسخت وريزون در ارايه سرويس شبکه CDMA همکاري مي کرد.
131/135 / 14

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا