دو خبر از AdMob و پالم

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از پايگاه اينترنتي “اينتوموبايل”، اين شرکت همچنين سرمايه اي برابر يک ميليون دلار در اختيار شرکت هاي ارايه دهنده سرويس هاي آيفون در سراسر جهان قرار مي دهد تا تبليغات موبايلي خود را براي گوشي آيفون از طريق اين بخش تبليغاتي اختصاصي ارايه دهند.
از جمله اين شرکت ها مي توان به  Ford، Shozu، Jaguar، Electronic Arts، Universal Pictures ، Land Rover و Loopt اشاره کرد.
کاربران مي توانند براي دريافت اطلاعات بيشتر به وب سايت  اد موب مراجعه کنند.
موسسه تبليغات موبايلي ” AdMob” اعلام کرد که تلفن همراه آيفون محصول شرکت آمريکايي اپل، 249 ميليون تبليغات موبايلي داشته است.
در ماه ژوئن 8/51 ميليون تبليغات اختصاصي آيفون در سراسر جهان منتشر شد که نسبت به ماه مي با 1/39 ميليون تبليغ از 32درصد رشد برخوردار بوده است.
از ميان تمام تبليغاتي که در اين زمان انجام شد، 34 ميليون مربوط به آمريکا بود که نسبت به 9/25 ميليون تبليغ موبايلي در ماه مي در اين کشور از 31 درصد رشد برخوردار بود.
بيشترين تبليغات موبايلي گوشي آيفون مربوط به آمريکا ، فيليپين، بريتانيا و فرانسه است.
همچنين در خبرهاي آمده است که کميسيون اوراق بهادار و مبادلات سهم در شرکت پالم اعلام کرد اين شرکت در سال 2007 ميلادي سهام سه  شرکت را خريداري کرده است.
به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از پايگاه اينترنتي “اينتوموبايل”، نام هيچ کدام از اين شرکت ها اعلام نشده است.
دو شرکت با هزينه 2/19 ميليون دلار در فوريه 2007 توسط پالم خريداري شده که يکي از آنها ارايه دهنده واسط هاي کاربري است و ديگري ارايه دهنده برنامه هاي کاربردي و سرويس هاي ايميل مي باشد.
سومين شرکت در اکتبر 2007 با قيمت 500 هزار دلار خريداري شده  که ارايه دهنده نرم افزارهاي اينترنتي مي باشد.
شرکت پالم Palm, Inc.  درسال 1992 در ايالات متحده تاسيس شده و دفتر مرکزي آن در ايالت کاليفرنيا قراردارد.
فعاليت اين شرکت در زمينه نرم افزار و سخت افزار کامپيوتر مي باشد و توليد کننده انواع گوشي هاي تلفن همراه از جمله Z22, Tungsten E2, TX, Treo      Treo 700p, Treo 755p, Treo 680,  است.
تعداد کارمندان اين شرکت در نوامبر سال 2006 ميلادي ، يکهزار و 103 نفر گزارش شده است.
112/14

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا