واردکنندگان قانوني گوشي تلفن همراه از نرم افزار پيامک فارسي استقبال نکردند

جعفر محمدي در گفت وگو با خبرنگار موبنا با اعلام آمادگي مرکز ICT پيشرفته شريف براي تست نرم افزار پيام رسان همراه اول روي گوشي هايي که هنوز وارد بازار نشده اند، اظهار داشت: با اين وجود، قبل از آن که گوشي هاي تازه وارد به بازار، در اختيار مشتريان قرار گيرند، اين نرم افزار روي اين گوشي ها نصب بوده و فعال است.
 وي با تاکيد بر اينکه اين سرويس به صورت رايگان در اختيار نمايندگي هاي معتبر گوشي تلفن همراه قرار خواهد گرفت، گفت: چنانچه واردکنندگان قانوني،نمونه اي از گوشي جديد واردشده را در اختيار ما قرار دهند ، اجراي نرم افزار پيام رسان روي اين گوشي ها در آزمايشگاه تست مي شود و اسامي آن ها به ليست گوشي هايي که قابليت نصب اين نرم افزار را دارند ،اضافه خواهد شد.
مهندس محمدي با تاکيد بر اينکه نرم افزار پيامک فارسي روي بيش از يکصد نوع گوشي تلفن همراه آزمايش شده است، ادامه داد: نمايندگان قانوني گوشي مي توانند درخواست خود را براي تست اين نرم افزار، به امور مشترکان شرکت ارتباطات سيار و يا مرکز ICT پيشرفته شريف ارسال کنند.
در حالي که نزديک به دو هزار نوع گوشي تلفن همراه در کشور موجود است ، 95 درصد مشترکان از 250 مدل گوشي خاص استفاده مي کنند و مابقي گوشي هاي موجود در بازار به صورت عمده در دست کاربران قرار ندارد.
قرار است طي هفته جاري نسخه دوم نرم افزار پيام رسان فارسي، همراه با برطرف شدن نقاط ضعف فعلي و افزودن ويژگي هاي جديد به آن، عرضه شود.
گفتني است تاکنون نزديک به 350 هزار نفر با مراجعه به سايت اينترنتي شرکت ارتباطات سيار، موفق به دانلود نرم افزار پيامک فارسي شده اند.
نرم افزار فوق به کاربران اين امکان را مي دهد که 200 کاراکتر فارسي را در يک SMS ارسال کنند و اين در حالي است که بدون نصب اين نرم افزار روي گوشي موبايل ،تنها امکان ارسال 70 کاراکتر فارسي در هر پيامک وجود دارد.
128/13

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا