اريکسون امتياز HSPAژاپن را بدست آورد

به گزارش گروه اخبار خارجي”موبنا”به نقل از سايت”سلولارنيوز”،يک مقام آگاه در اين باره گفت:اين پروژه به طور قابل توجهي حجم ترافيک شبکه را در توکيو ،ناگويا و اوزاکا کاهش خواهد داد.
در گزارشي که در اين زمينه منتشر شد: ارايه سرويس هاي حفظ و نگهداري و تشخيص اختلالات ايستگاه ها ي پايه از ديگر وظايف اريکسون عنوان شده است.
“فردريک آلاتالو”مدير بخش ژاپني اريکسون با ابراز خرسندي از همکاري اين شرکت با سافت بانک خاطر نشان کرد:سافت بانک مي تواند اپراتور مذکوررا براي ارايه سرويس هاي پهن باند پرسرعت در بازار ژاپن پشتيباني کند.
شرکت سوئدي اريکسون در سال 1876پايه ريزي شد و فعاليت اصلي آن در زمينه تهيه شبکه ارتباطي مي باشد.
اين شرکت بعد ازادغام با سوني ژاپن در حال حاضر به عنوان يکي از بزرگ ترين توليد کنندگان گوشي جهان به شمار مي رود.
ژاپن سومين مدعي بازار آسيا – اقيانوسيه است و تعداد کاربران اين کشور تا پايان آوريل 2008ميلادي 102ميليون و 99هزار نفر اعلام شده وبررسي ها نشان مي دهد که رشد بازار اين کشورساليانه حدود 6.0 درصد مي باشد.
بازاراين منطقه درسلطه شبکه wcdma  است به طوري که سرويس هاي اين شبکه 57.7 درصد ازبازار ارتباطي اين کشور را در اختياردارد.
 در اين کشور پنج اپراتورتلفن همراه سرويس هاي خود را ارايه مي دهند که سافت بانک با بيش از 18ميليون کاربر رتبه سوم جدول رده بندي اپراتورهاي اين کشور را به خود اختصاص داده است.
134/14

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا