دو خبر از کام کست و اپل

به گزارش گروه اخبار خارجي”موبنا”به نقل از سايت”سلولارنيوز”،کامکست هدف از اين همکاري را افزايش کيفيت سرويس تماس هاي اينترنتي و رفاه حال کاربران خود دانست.
کامکست که بزرگ ترين شرکت کابلي آمريکا است اعلام کرد: اين پروژه را براي کاهش فشار بيش از اندازه ترافيک کاربران ارايه داده است و در نظر دارد تا پايان سال سيستم مديريت ترافيک جديدي را ارايه دهد که از نمونه هاي قبلي آن کاراتر است.
کامکست اعلام کرد به دليل اطمينان از قابليت هاي شرکت وناژ راهکارهاي اين شرکت را براي پيشبرد اهداف خود انتخاب کرده است.
در اين گزارش تعداد کاربران کامکست 5.2ميليون نفر اعلام شده است در حاليکه آمارها تعداد کاربران وناژرا نصف اين تعداد اعلام کردند.
Vonageتهيه کننده سرويس هاي ارتباطي از طريق ارتباطات پهن باند است.اين شرکت در اروپا قرار دارد و تعداد کاربرانش 2.4ميليون نفر اعلام شده است.
تعداد کاربران خطوط تلفن همراه در کل آمريکا حدود 243ميليون نفر و ضريب نفوذ ان 81درصد است.
در اين کشور 18اپراتور تلفن همراه فعال وجود دارد.
همچنين در خبرهاي آمده است که کاربران گوشي هاي iPhone با استفاده از سرويس هايي که براي اين گوشي ارايه شده مي توانند پيامک رايگان ارسال کنند.
به گزارش گروه اخبار خارجي موبنا به نقل از سايت موبايل دينت، کاربران مي توانند با استفاده از سرويس هاي فروشگاه هاي App Store و iTunes روي گوشي آيفون سرويس AIM را به شکل رايگان با لينک شدن به وب سايت iTunes دانلود و نصب کنند.
به اين ترتيب در روش iChat دو کاربر گوشي آيفون مي توانند به شکل رايگان و به طور نامحدود پيام کوتاه به يکديگر ارسال و دريافت کنند.
134/135/14

نوشته های مشابه

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا